Dromen

<p>Hoi hoi,</p><p> </p><p>Ik ben op dit moment 14+1 weken zwanger. Maar sinds ik 7 weken zwanger heb heb ik ontzettend veel dromen in de nacht. Het zijn echt levens echte dromen en ik merk dat ik onrustig slaap. Mijn man zegt dit ook vaak in de ochtend.<br /><br />Ik heb in de ochtend ook echt het gevoel of ik maar 3 uur heb geslapen, terwijl ik zeker tussen de 8 en 9 slaap. <br /><br />Heeft er iemand tips, of dit ook meegemaakt?</p>

Ik herken dit heel erg. Mijn dromen lijken ook echt levensecht, terwijl ze zo vreemd zijn. Overigens gaan ze niet over baby's of zwangerschappen. Ben al een keer overstuur wakker geworden dat mijn vriend mij eerst moest troosten. Een tip heb ik helaas nog niet.

Hier inderdaad hetzelfde! Eerste zwangerschap sliep ik beter, maar meer nachtmerries, nu de tweede zwangerschap minder nare dromen, maar wel veel onrustiger slapen. Ik geef de hormonen de schuld ;)

Heel herkenbaar. Ik ben nu 30+5 weken en heb het ook al vanaf het begin. Wel iets minder erg als in het begin.  Ik had zulke heftige dromen waarvan ik dacht uh is dit normaal. Maar het blijkt voor nu normaal te zijn :p  je kan er helaas niets aan doen.

Hier 13 wkn zwanger. Komen hier hele actie, horror en fantasyfilms voorbij. Inclusief specialeffects. Levensecht. Sommige leuk andere echt heel naar. 
Grtjs nvn

Terug
Bovenaan