Dromen

Ik ben blij om te horen dat het niet aan mij ligt. Was een beetje bang dat dit weer eens iets was dat ik alleen had. 
En sommige reacties,  sorry maar ik heb een beetje om gelachen.

Zat net aan me man te vertellen dat ik opzie tegen het naar bed gaan tegenwoordig omdat ik zulke intense dromen heb sinds ik zwanger ben, dat ik er gewoon van vanslag ben sochtends.
toen zag ik jou kopje .. Haha grappig...bij mij zijn ze niet leuk maar ook geen nachtmerries. Meer dingen uit me leven die vervelend waren die voorbij komen, alsof het een soort verwerkingsproces bezig is onbewust...heel vervelend..Maarja zo te lezen ben ik niet de enige... en moeten we hier aan geloven Hahahah 

Ja het gaat echt alle kanten op. Het scheelt voor mij dan dat ik diabetes heb, en dus veel naar het toilet moet. En dus in de nacht ook wakker word. Dat dus de dromen niet heel lang duren.

Hier ook heel herkenbaar. Ik kan al heel levendig dromen, maar nu met mijn zwangerschap is het echt erg en simpelweg vermoeiend. 
Ik lig er vervolgens ook zomaar anderhalf uur wakker van na zo'n droom (en dan moeten plassen en misselijk zijn...). 
Ik probeer overdag ook maar te rusten als dat gaat. Ik maak heel wat uren 's nachts maar word toch vermoeid wakker...

Ik heb ze ook, maar hele nare dromen vooral. Ben nu 21 weken. 
Afgelopen nacht gedroomd dat er een aanslag werd gepleegd, zelfs zo realistisch dat ik de druk op mn oren weer voel als ik dit typ. Heb dit al vaker gehad tijdens mn zwangerschap. Gelukkig ben ik nu zo’n expert in dromen dat ik mezelf wakker kan maken? Nu dus vlak voordat de bom af ging.
Zijn niet alleen deze vreselijke dromen, maar idd vooral realistische dingen. Let er wel op wat ik lees/ kijk voordat ik ga slapen. Werkte voor mn zwangerschap wel, nu helaas niet. Maar doe het toch ?

Oh wat heerlijk herkenbaar. Ben nu bijna 11 week en heb ook de meest vreemde nachten sinds 4 week.. ongelofelijk! Moet gelukkig ook 4-6 x per nacht plassen (en daarbij een trap af) dus wordt tussendoor wel goed wakker! Maar inderdaad, veel dingen van vroeger en de dromen zijn eerder vreemd dan leuk.. soms wel 4/5 op een nacht! Goed om te weten dat het nog wel even kan duren ?

Stiekem is het toch wel heerlijk om dit te lezen. Ik had vandaag in een groepje op Facebook namelijk hier ook wat over gepost. Ik ben nu 7 weken zwanger en slaap onwijs onrustig. Levensechte dromen waarvan afgelopen nacht toch wel de topper was. Het huis van mijn moeder en het gehele blok was afgebrand. Wij logeerde daar toevallig en gelukkig is iedereen ontkomen en hebben we nog 3 laptops kunnen redden. Want ja dat is toch wel heel belangrijk. ?
Maar zie dan maar eens weer in slaap te komen. Ik kon alleen maar aan onze brandmelders denken en dat we er sowieso nog 1 moeten vervangen.

Terug
Bovenaan