dromen

Sabine, dat heb ik dus ook wel eens...dat ik "wakker" word en niet weet wie naast me ligt! Dan word ikbang en kruip idd heel ver weg totdat ik op de rand van mijn bed lig. Soms word ik boos en maak ik het licht aan, en als ik dan zie dat mijn vriend het is, word ik weer rustig en slaap ik verder...
En die spinnen vind ik ook zooo eng, soms zie ik ze OVERAL...vreselijk!
En inderdaad het gevoel dat je op je kind gaat liggen, heel eng. Kan gewoon niet goed slapen omdat ik steeds denk dat ze bij ons in bed ligt. Terwijl ze eigenlijk nooit bij ons in bed slaapt!
Of ik droom dat ze wakker is, we zijn in een kamer, zij is aan het spelen, maar ik val steeds in slaap! Dat mag niet, want anders kan ik haar niet in de gaten houden, dusik schrik elke keer weer wakker en ben steeds weer bang om in slaap te vallen.

Pfffff vermoeiend zeg, slapen!!!!! Hahahaha
En ik zweet me   dan trouwens helemaal kapot in bed!!! Niet normaal, ben soms drijfnat....vind dat zooo vies...brrrr...

Ja, dat zweten doe ik ook gigantisch! Idd erg vies.
Misschien toch nog een beetje ontzwangeren?
Sil

Nou, het dromen ging vannacht weer heeerlijk verder
pffff, had er eigenlijk nog niet zo over nagedacht, maar misschien ben ik daarom ookwel zo moe, ook al sta ik net op!?
Vanacht weer allemaal domme/rare dingen en zweten!!!! Niet normaal.....
Mijn vriend zei vanmorgen nog dat ik aan 1 stuk door aan het praten was vannacht...

Lijkt me idd dat je niet echt uitrust als je zo druk bezig bent 's nachts.
Erg vervelend allemaal. Ik hoop dat je snel weer een beetje tot rust komt.
Misschien toch even kritisch kijken of je het niet te druk hebt?!
Sil

Tja, ik weet het niet...
Op zich valt het bst mee met "het druk hebben", de kleine gaat heel goed, slaapt goed enzo en ik werk 3 dagen (dat moet toch kunnen denk ik zo) en dan nog het huishouden enzo.
Wel ben ik heel precies (perfectionistisch) in alles wat ik doe, wat ook erg vermoeiend is..
Ik droom vaak over mijn dochtertje dus gisteren dacht ik echt: niet tot net voordat ik naar bed ga op het forum zitten (omdat je hier toch voornamelijk over de kleintjes praat) maar nog even een uurtje tv kijken om een beetje op andere gedachten te komen.
Maar goed, dat hielp dus ook niet helaas!
We zien wel, komt wel weer goed hoop ik

Ik lig ook enorm te zweten in mijn slaap, door het ontzwangeren denk ik. 4 dec mag ik vragen  of je naast het werk en voor Luna zorgen ook iets voor jezelf doet, sporten ofzo? Al zijn je dagen goed gevult, lijkt me zo! Ik ben ook vrij perfectionistisch, dat kan vermoeiend zijn, ik maak weleens een lijstje met wat ik vandaag wil gaan doen, ik probeer iedere dag iets voor mezelf te doen bijv. uitgebreid douchen, filmpje kijken en morgen ga ik weer sinds lange tijd sporten! Nu is het bijna 14:00 en ik heb nog niet geluncht, terwijl Isis al fruit, brood en melk op heeft en nu lekker ligt te slapen...............

x Esther

Terug
Bovenaan