Droom ik of is het echt?

Na 4,5 jaar is het je méér dan gegund! Geweldig hoor. Misschien voor je eigen geruststelling nog een extra test doen, maar ik zeg alvast: gefeliciteerd! En nu vreselijk genieten!

Liefs, Marieke

Gefeliciteerd! Zwanger ben je in ieder geval!
Wow en dat na 4,5 jaar!

Ik begrijp dat het jullie wel op de natuurlijke manier is gelukt? Fantastisch zeg!

Liefs, Daisy

Hoi hoi!

Gefeliciteerd! Wat ze zeggen; een plus is een plus. Maar misschien kun je er een wat duurdere test tegenaan gooien die digitaal is (bv. CB met indicator) dan zie je duidelijk zwanger en hoe lang. Voor je eigen overtuiging! Hopen dat alles nu verder goed gaat!!

Liefs

Ik heb er volgens mij wel 4 gedaan voordat ik het echt ging geloven hahaahah. Zou zeggen als je ze toch hebt liggen, waag er nog 1. Maar positief is positief. Van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je een heel voorspoedige zwangerschap hebt.

Liefs Supertje

Lieve allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. Durf het nog steeds niet te geloven.
Heb vanmorgen een test van Clear Blue gedaan en vanavond van de Kruidvat, staat toch echt dat ik zwanger ben.
Hoop dat het allemaal goed gaat en ik aan het idee kan wennen.

Nogmaals bedankt voor jullie lieve reacties.

X

Gefeliciteerd!!!!!! Fanatstisch na 4.5 jaar!!! Maak je niet druk hoor een plus is echt een plus hoor! Ik had precies hetzelfde ook via IUI zwanger geraakt na bijna 3 jaar. Ik kreeg ook weer krampen en echt het gevoel ongesteld te worden, na 2 dagen kon ik ook niet meer wachten en toch maar getest en het was ook een duidelijk PLUS. Ga er lekker van genieten, het is nu jou tijd. Dit geeft ons allemaal weer moed om toch door te gaan.

Veel liefs Kim

@ Kim
Thanks!
Ik ga vandaag m'n huisarts maar even inlichten, denk.
We hebben vorig jaar 3 IUI's gehad, maar geen resultaat en nu zouden we deze maand weer beginnen. Gelukkig niet nodig. We zijn op wonderbaarlijke wijze 'gewoon' zwanger geworden.
Vind het nog steeds heel eng, zeker omdat ik nog steeds krampjes voel (net als bij de menstruatie) en bang ben dat het misschien niet goed gaat.
Hield je die menstruatieklachten lang?

Iedereen heel veel succes en laat de hoop niet varen!

Liefs

Terug
Bovenaan