droom

Wil iemand mij even helpen om mijn droom in stand te houden? Hoeveel vrouwen zijn er zwanger ZONDER dat ze iets voelen? Ik wil zo graag, maar voel me zo goed.....Geen pijntjes, geen zere borsten, niet moe, niet misselijk. Kan het dan toch??
 
Hoi Jenke,

Ik heb helaas geen antwoord op je vraag, want ben zelf (nog) nooit zwanger geweest! Maar ik kan je 1 advies geven, probeer er iets minder mee bezig te zijn, want de teleurstelling komt zo hard aan als je toch niet zwanger blijkt te zijn!! Ik spreek uit ervaring!! Volgens mij geeft je lichaam en anders straks de positieve test echt wel aan als het raak is!! Geniet van alle andere dingen van het leven en focus je niet alleen op het zwanger worden!!

Heel veel succes, liefs moi xxx
 
goede morgen,

dat kun je beter op het forum zwanger zijn navragen. Mijn NOD is pas 8 Mei.

En probeer aan iets anders te denken anders is de teleurstellig straks groot.

liefs natje
 
Ja, ik weet het. Jullie hebben helemaal gelijk. Ik hoop dat ik ook de volgende ronde (als die komt) er niet zo mee bezig ben. Ik ben nogal een druk, ongeduldig type. Dus ik vind het erg moeilijk. En mijn zusje was in 1 keer zwanger. En daarom leg ik de lat ook zo hoog voor mezelf. Maar ik hoop dat als ik eenmaal de negatieve test heb gezien dat ik het wat beter los kan laten.
 
Hoi Jenke,

Ik herken het helemaal hoor,,ik ben zelf ook ongeduldig en wil het liefst alles in de hand hebben en plannen (controlefreak) maar helaas werkt dit niet op die manier! Ik ben er vorige week achter gekomen dat ik zelfs geen eisprong heb, dus zonder medicatie niet eens kans maak op een zwangerschap, terwijl ik toch ook iedere maand de hoop en stiekem wat kwaaltjes had!! Mar het komt goed hoor!!

Het is heel logisch dat je in het begin er zo erg mee bezig bent, maar laat het niet de overhand nemen en neem er de tijd voor,,,vergelijk jezelf niet met je zus!!

Ik hoop natuurlijk voor jullie dat het niet te lang op zich laat wachten!!

Liefs moi xxxx
 
Hoi Jenke,
Allereerst een wijsheid van een van de kinderen uit mijn klas (10 jaar en dan al bijdehante opmerkingen!):
Als je de lat te hoog legt, moet je niet gaan hoogspringen, maar gaan limbodansen!

Ik kan je de ander kant van het verhaal melden; ik zit inmiddels in de 14e ronde en heb alle kwaaltjes al voorbij zien komen en ik ben zelfs nog nooit over tijd geweest. Op het ogenblik heeft mijn lichaam weer een nieuw kwaaltje bedacht. Ik hoop zo dat ik zwanger ben, maar geloof het pas als ik een positieve test in handen heb! Mijn man zegt:"Roep me maar als de weeën beginnen!" want die heeft het idee dat ík hém voor de gek hou in plaats van mijn lijf ons!

Nou meid, veel sterkte ermee en hou ons op de hoogte!

Liefs, el.
 
Ha,

ik ben nu 6 weken zwanger en ik merkte het alleen aan me borsten deze waren super gevoelig, maar voor de rest merkte ik niets ik dacht dat ik gewoon ongi moest worden omdat ik wel krampen had.

groetjes tamara
 
Terug
Bovenaan