droom

Hoi hoi

Ik begrijp wat je bedoelt: Ik ben 5 dgn over tijd, heb absoluut geen last van zere borsten (af en toe gevoelige tepels, maar die heb ik altijd). Wel ben ik na het eten een klein beetje misselijk en heb ik opeens honger als ik wakker wordt. Tot nu toe alle testen nog negatief. Ik blijf ook hopen net als jij. Houd me maar op de hoogte. Hoe lang ben jij al over tijd? Wie weet zijn we zo wel samen zwanger ... haha

liefs lil
 
Hoi Lil,

Het meest irritante is nog dat ik niet weet of ik overtijd ben of niet! Mijn cyclus is namelijk nog niet regelmatig. De eerste keer was het 24 dagen, maar de tweede keer 27. Nu heb ik de 24e mijn ei gevoeld. Dus ik ga om teleurstellingen te voorkomen uit van de 7e of 8e. Ik begin nu ondertussen wel dingetjes te voele, zere borsten, pijn in m'n buik. Maar ja, dat heb ik elke maand....
 
Hoi Jenke,

heb goed nieuws voor je. We hebben twee kindjes en ik heb bij alletwee nooit kwaaltjes gehad. Mijn tekenen waren altijd dat mijn menstruatie uitbleef, verder nergens last van dus.
Hoop voor je dat het raak is.

Groet Hendrika..
 
hallo Jenke,
Het kan zeker! Iedereen is anders!
2 van mijn vriendinnen zijn zwanger zonder iets gemerkt te hebben van zwanger zijn. In ieder geval tot de 12 weken! Dan bevestigd de echo toch meer.
Dus het kan zeker!
sucses zal voor je duimen
groetjes Anne
 
Terug
Bovenaan