droomtuintaart

hee meiden

ppfffff wat een dilema

zoals jullie weten word karlijn 4 maart 2
en ik wil haar zo graag een taart van de droomtuin geven
maar dan met geboetseerde poppetjes
heb de afbeeldingen enz van de taart en de poppetjes maar geen enkele bakker kan/wil hem voor me maken
de taart zelf kan ik ook maken maar die poppetjes

heeft iemand een idee hoe ik toch karlijn blij kan maken met haar geliefde droomtuin???????
of mij kan vertellen hoe ik dat eetbare spul maak in kleuren?

liefs maurilla

Ik zou even kijken op het forum van de leukstetaartenshop.nl. Daar kun je een oproepje plaatsen volgens mij, en daar heb je hele goeie 'kunstenaars' tussen zitten!

op www.felicitaartjes staan ook heel veel tips en voorbeelden. Je kan ze maken van marsepein, en dat kleuren met levensmiddelenkleurstof. Via internet kan je dat bestellen, maar sommige bakkers willen het ook nog wel eens verkopen.

Taarten maken kan ik best aardig, maar die poppetjes,,mhhh, is wel erg moeilijk denk ik..
Wat een optie zou zijn is hem bij de hema bestellen met een afbeelding van de droomtuin, maar dan zijn de poppetjes niet echt natuurlijk!
Of hebben ze die poppetjes niet bij de speelgoed zaak, kan ze er daarna ook nog echt mee spelen ook!

Groetjes MJ

Ik zou ook bij de bakker een taart met een droomtuinafbeelding bestellen en dan speelgoedfiguurtjes erop zetten.

Monica is onze taartentopper... Als ik jou was zou ik haar ff mailen, bellen hihi. verder googlen er zijn veel zaken die daarin bezig zijn en je op weg kunnen helpen.

Liefs Irene

Hoi hoi,

ik heb gisteren het één en ander besteld om taarten te gaan maken..... Ben benieuwd, zal einde van de week wel binnen komen. Ik wil namelijk voor Bente haar verjaardag zelf taart maken!
Ik kan wel het één en ander zelf bakken en heb nu dus oa marsepein besteld, we zullen het zien na het weekend!
Ik heb het trouwens besteld bij deleukstetaartenshop.nl

Groetjes Danielle

Terug
Bovenaan