droomtuintaart

Ik heb geen tips over de taart. maar wat leuk dat jouw dochter ook weg is van 'in de droomtuin'! Mijn dochter heeft een klein knuffeltje van Upsy Daisy. En ze kan ook met haar vinger op haar handpalm rondjes draaien, net als het bootje van Iggel Piggel. Als iemand nog nooit de droomtuin heeft gezien, moet ie vast wel even fronzen van die vreemde namen, hihi. De eerste keer dat mijn dochter het over "Pekka Pekka" had (Mekka Pekka) dacht ik ook: "waar heb jij het nou over...?!??!"
Succes met de taart, ik ben benieuwd!

op koekjesfee.nl staat ook veel, maar zou je de poppetjes niet van marsepijn kunnen maken/
Veel succes ermee,

(hopelijk kunnen we nu foto's plaatsen want ben heel nieuwsgierig)

karlijn is er helemaal verslaafd aan hahaha
heb een heel pakket met droomtuinspul voor d'r bestelt via mp die het laat importeren via engeland
ze krijgt rolschaatsen voor peuters , pyama , sokken , dekbedovertrek en onderbroekjes
alleen jammer dat t yetix niet meer bestaat
al de leuke programma's zijn nu weg maar op bbc2 komt t wel om 11:30 dus kan ze weer lekker kijken ( de dvd is zowat versleten hahahahaha )
verder maak ik dus een droomtuintaart en heb ik een site gevonden met alles voor een droomtuinfeestje ( balonnen , snoepzakjes , bordjes bestek bekertjes enz )

Leuk hoor! Hier ook eentje die er verslaafd aan was,. Jammer dat het nu niet meer op komt.
Leuk dat je je eigen taart gaat maken. Ik doe dit ook al een tijdje en bestel ook mijn spullen op deleukstetaartenshop.nl, heb je veel en mooi spul.
Veel plezier met het voorbereiden van het feestje!!!

@ dittie.
je kan de dvd's (1 en 2) van in de droomtuin downloaden! kan je kleintje het toch nog zien.

en idd, die namen hahahaha hoe verzinnen ze het?
t zijn ook lekker makkelijke namen voor die kids he :p
naar nathalia ken ze allemaal! alleen de tomblybous ( of hoe je het ook schrijft hihi) zegt ze boes! maar mekka pekka, iggle piggle, upsy desi, minki monk, enz enz ze ken ze nog beter dan ik hahaha.

@ maurilla. wat leuk dat je echt een thema feest doet. wilde ik ook graag (princessen) maar alles zou een beetje heel erg duur uitvallen, dus maar niet gedaan hahaha.

succes met de taart :D

liefs, do

Hehe... ik ben eindelijk op het forum terecht gekomen!
Was jullie kwijt en miste jullie echt enorm! :-(((((

Wat een leuk idee Maurilla dat je een in de droomtuin-taart wilt maken met poppetjes.
Ik ben dan wel de taartenbakster-topper, maar poppetjes heb ik ook nog niet eerder gemaakt.
Wil het best proberen voor je, maar tja... we wonen niet echt bij elkaar in de buurt en ik kom niet op korte termijn richting Limburg.
Ik denk dat je inderdaad even op de site van
www.deleukstetaarten.nl moet kijken en www.koekjesfee.nl, daar kunnen ze je vast mee helpen!
Bij "de leukste taarten maak je zelf" zitten namelijk net als hier dames en heren vanuit heel het land, dus er is er vast wel een die je wil helpen.

Succes en laat me even weten als je toch hulp nodig hebt.

Liefs Monica.

P.s. je hebt echt schatiige foto's op hyves staan, wat groeien Karlijn en Floor hard zeg!

Hehe... ik ben eindelijk op het forum terecht gekomen!
Was jullie kwijt en miste jullie echt enorm! :-(((((

Wat een leuk idee Maurilla dat je een in de droomtuin-taart wilt maken met poppetjes.
Ik ben dan wel de taartenbakster-topper, maar poppetjes heb ik ook nog niet eerder gemaakt.
Wil het best proberen voor je, maar tja... we wonen niet echt bij elkaar in de buurt en ik kom niet op korte termijn richting Limburg.
Ik denk dat je inderdaad even op de site van
www.deleukstetaarten.nl moet kijken en www.koekjesfee.nl, daar kunnen ze je vast mee helpen!
Bij "de leukste taarten maak je zelf" zitten namelijk net als hier dames en heren vanuit heel het land, dus er is er vast wel een die je wil helpen.

Succes en laat me even weten als je toch hulp nodig hebt.

Liefs Monica.

P.s. je hebt echt schatiige foto's op hyves staan, wat groeien Karlijn en Floor hard zeg!

Terug
Bovenaan