druivensuiker

mmmmmmm dat is ook wel zo, en ik heb tot nu toe alles i.o.v.m het c.b gedaan.
Maar je bent bang dat je kindje ook blijft wennen aan om de 4 uur eten en dat wil ik na ruim 4 mnd niet meer, maar het zal best wel een keer goed komen.
 
Ik ben het volkomen met Henriette eens. Als de stofwisseling van je kind er nog niet op is ingesteld om zonder voeding te kunnen s'nacht, dan is je baby er blijkbaar nog niet aan toe. Aangezien je kind de komende 75 jaar nog genoeg kunstmatige rotzooi en zoetigheid gaat krijgen, moet je je kind er nog niet al verslaafd aan maken. Dit is ingrijpen in de natuurlijke bloedsuikerspiegel, en je hebt geen flauw idee wat dit later voor invloed gaat hebben. Wie weet krijgen ze hier suikerziekte van of andere problemen. Als je er s'nachts uit moet om je kind te voeden, helaas het is niet anders. Ik weet waar ik over praat, ik maak ook elke nacht de gang naar de wieg om het kleine roofdier te voeren, maar dit vind ik geen ramp !! Dus neem je toevlucht tot dit soort maatregelen alleen als het niet anders kan. Als je er 10 keer uit moet is het een ander verhaal natuurlijk, maar dan zou ik eerst in overleg gaan met de arts voordat je iets gaat toevoegen aan de fles.Succes moeders !!
 
Ben het er ook helmaal mee eens.
Onze kleine man sliep met anderhalf jaar pas door.
Je moet gewoon blijven denken...eens gaat het over.

En eigenlijk weet je het ook wel een beetje van te voren als je aan kindjes begint
Dat je nachten een tijdje onderbroken worden.
 
Pfffffffffffff......wat een gezoek naar "problemen" je weet als je een klein pukkie hebt dat je nachten gebroken worden.
MAAR een gezond kindje is toch t waardevolste bezit ??
Mijn zoon is nu 16 weken komt iedere 2 uur.........per 24 uur krijgt hij tussen de 750 en 850 cc binnen.
Hij groeit goed heeft veel lol in zijn jonge leventje.
Wat is nu t belagrijkste een tevreden kind of een doorslapende mama........geniet er nog maar van strakjes moet je ze loslaten...........
 
Terug
Bovenaan