Druk gevoel vagina bij lopen

Nou Hier ook net zo hoor. Ben al een paar keer ervoor nar het zh gemoeten en alles zit nog wel dicht de baarmoedermond hier is wel helemaal verstreken en van de week ook weeen gehad allemaal voorwerk voor de bevalling.

Hoop dat het nog even blijf zitten zit nu in de 35ste week.

Liefs RH

Heb ik ook regelmatig last van, maar dat betekent hier nog helemaal niets. Behalve dan dat ik het rustiger aan moet doen. De ene vk zei 4 weken terug dat ie was ingedaald, de andere vk zei 2 weken terug dat ze niet wist hoe het kind lag. Morgen dus een liggingsecho en controle om te kijken hoe en wat. Ben benieuwd!

@Yvonne: hopelijk binnenkort weer controle bij de vk, dan kun je toch even laten checken hoe of wat. Sterkte!

hey,

Ik ben nu 37wk zwanger en heb er ook last van gehad.
Die van mij is nog niet ingedaald bij de laatste echo maar waarschijnlijk nu wel door de steken die ik voelde maandag weer heen dan zal ik het wel horen.

Nou, vandaag controle gehad, de kleine ligt hartstikke goed. Is ook al diep ingedaald. Dat betekent wel dat ik nu nog meer pijn in m'n lies/bekken heb. De vk zei dat dat dus inderdaad door de kleine komt. Ze kon het hoofdje niet eens meer opmeten, omdat ie zo laag ligt! Lopen en opstaan vanuit bed/stoel is nu echt zooooo pijnlijk!

Veel sterkte met alle pijntjes allemaal!

Terug
Bovenaan