druk huishouden met meerdere kids

hoi damens vroeg me af hoe het gaat met degene die meerdere kids hebben. hebben jullie al een ritme te pakken of niet.
krijg hier de avonden niet voor elkaar als de oudste 3 moeten douchen en naar bed en antonio wil eten. maakt niet uit hoe laat ik dit ritueel doe standaard gaat hij huilen. in de vakantie ging het beter want ik dochte ze allemaal sochtends (had eigenlijk geen zin ivm buiten spelen) maar ja dan waren ze in ieder geval gedoucht. heb wel veelk hulp aan de oudste 2, troosten hem of halen een boertje weg.
ben benieuwd naar jullie verhalen

Het gaat hier wel goed (heb er met Connor erbij 2). Op het moment dat ik Margo (7) naar bed breng en onder de douche heb ligt Connor meestal tevreden bij zijn papa. Als hij honger heeft om dat tijdstip ruilen we óf Connor moet even wachten totdat ik klaar ben met Margo. Krijgt ie niks van hoor.....
Als mijn man er niet is neem ik Connor gewoon mee naar boven, heeft ie dan honger dan geef ik hem eten terwijl we een boekje lezen, vind Margo ook super gezellig, met z'n 3-tjes in de hoogslaper! Nou heb ik wel het voordeel dat Margo eigenlijk alles wel alleen kan als het moet (behalve haar haar afdrogen) het duurt alleen allemaal wat langer. Wel fijn dat je 2 oudsten je zo goed helpen!

Liefz Esz

Heel herkenbaar..hier is dat met eten... maakt niet uit hoe laat... altijd is Florian onrustig en wil eten..

Met douchen doe ik Florian in een stoeltje in de badkamer, of ik laat m even huilen. De andere 2 douche ik tegelijk en breng ik tegelijk naar bed.. maar ook dan bijna altijd huilen.

Heb draagdoek geprobeerd en dat ging wel goed, maar vond het veeeel te zwaar..

Nog even doorzetten en dat hebben we ons ritme te pakken hoor!!! (dat denk ik steeds!)

Hey,

Ik heb nog een zoontje van 4 en ik vind het alleen lastig als ik hem tussen de middag van school moet halen, dat is gelukkig alleen op di+woe.
Of lise moet net eten of ze is net klaar en wakker, maar om haar dan helemaal mee te nemen daar is geen tijd voor, heb tussen de middag maar 5 kwartier en lopen is net te ver.
Nou ja, dan maar even laten huilen en heel snel op de fiets heen en weer.
Ook omdat ze natuurlijk nog steeds op wisselende tijden sochtends/snachts wakker wordt is elke dag weer anders qua voedingstijden.
Hoe zit dat bij jullie?

Hoi,
Hier gaat dat eigenlijk wel goed, ja onze dame huilt vaker rond die tijd, maar dat huiluurtje heeft ze toch of ik de kids nou in bad moet doen of niet, ik neem haar meestal in de wipper mee en zet haar erbij, het geluid van de douhe werkt rustgevend en ook als ze huilt zijn we er iig bij!!
Het ritme zit er hier al aardig in, maar van mij mag dat huilen tussen 17-19 wel voorbij zijn ja,,pfff,, hadden jou andere kinderen dat niet dan?? hier hadden ze allemaal hun huiluurtje rond die tijd!

he mj heel herkenbaar het huiluurtje tussen 17-20 bij mij ook. en ja er zit hier niks ander sop dan hem te laten huilen, heb ook ene draagdoek geprobeerd maar is idd erg zwaar miekje.

kelly hij krijgt de borst dus erg lastig.

en mirjam de tijden veranderenidd elke dag, zit nog geen vast tijdstipritme in.

ach nog even volhouden houdt ik me zelf voor dan zit er hopelijk wta meer ritme in

Terug
Bovenaan