druk huishouden met meerdere kids

Hey Lorena,

Gelukkig heeft Daley geen last van een huiluurtje, natuurlijk huilt hij wel eens als ik Levi 4 en Jessie 2 in bad of douche doe maar dan laat ik heb gewoon even huilen! Gelukkig is hij tijdens het eten nagenoeg altijd stil en kunnen wij rustig eten.
De kids liggen meestal allemaal tussen een uurtje of 19.00 uur 19.30uur op bed zodat mama nog even kan genieten van de avond (en rust,hahahaha)

Is je man s avonds niet thuis??

Groetjes Anne

Lastig he...ik heb nu ook 4 kids en wij noemen het ook onze fabriek die we draaiende moeten houden...klinkt een beetje onaardig maar het is wel zo.... Ik probeer Jack zo veel mogelijk mee te slepen en mijn oudste van 6,5 helpt ook lief en goed. Ze kan hem al zelf optillen en heel geduldig wiegen zelfs als hij huilt...

Blijft een zware periode, maar gelukkig gaat het ook weer over ;)

Groetjes

hey miekje,
ja als zn uurtje hebben kun je blijven voeden maar dat heeft toch geen zin, ik geef nu om 16.00 de borst en dan tussen 19-20.00, zit er wat korter tussen maar weet ik tenminste dat ze niet van de honger huilt,,haha
Ik kna ook maar 1ding tegelijk, nou ja soms 2, maar voeden en de kinderen in bad is geen combi,,haha

mj ;idd voeden en de kids in bad lukt mij ook nog niet echt terwijl ze zeggen dat vrouwen meerdere dingen tegelijk kunnen toch?
en anne helaas is mijn man niet iedere avond thuis, als hij er is helpt hij wel of hij stofzuigt en ruimt de keuken op dus blijft lastig.

Terug
Bovenaan