Druk kind / advies van CB

Wat een heerlijk forum is dit toch! Dank jullie wel voor je snelle reacties! wat bevestiging is toch altijd goed voor mijn onzekere ik. En die cursus ga ik ook wel volgen, ik vind het zelf wel fijn dat het CB ermee kwam maar ik vraag me wel af of het niet te voorbarig is maar beter een cursus teveel gevolgd dan een te weinig denk ik maar.

Precies..

Ik zou gewoon gaan en kijken of je er iets aan hebt.
Mocht je je er ongemakkelijk voelen of er totaal niets van je eigen er in herkennen dan ben je toch zo weer opgestapt?

Liever er (te)  vroeg bij zijn en voor niets, dan het je achteraf kwalijk nemen dat je het weggewuift hebt onder het mom "het zal allemaal wel niet zo erg zijn" en het "gedrag" zich alleen maar verergert..

Succes mama!

Esmé mv Kay

Niet geschoten is altijd mis en wie weet kom je in die cursus weer dingen tegen waar je in eerste instantie anders naar keek.
Ook hier hebben we een energiek ventje, tja bokito is zijn naam hihi.
We merken aan hem wel dat sinds hij kan lopen een stuk minder gefrusteerd is. En we laten hem met heel veel dingen helpen en dingen zelf doen.
Zo laten we hem helpen met tafeldekken, eerst bracht hij enkel de lepels en de onderzetters en nu... ahum kinderarbeid, ruimt hij veilig dingen (dus geen messen en pannen) mee af en doet het in de vaatasser.

Ook Yoëll zit overal aan en vind het allemaal interessant, wij hebben er bewust voor gekozen ons huis zo min mogelijk op te ruimen van potten ed. We hebben een periode van een maand of 3 a 4 gehad, dat we continu nee en dat mag niet tegen hem zeiden. Het heeft zn vruchten af geworpen, want 9 van de 10 keer laat hij alles netjes wat niet van hem is.

Heel veel succes en je weet.... gooi het er hier maar uit!

Pauline

hahaha....zeer herkenbaar allemaal.....

Pfff overdag 45 minuten slapen is veel hoor...en altijd huilend wakker worden want hij wil direct lopen en klimmen...spelen in zn ledikantje wil ie ook nie...ja alles eruit smijten om aan te geven dat ie er direct uit wil....dit is overdag en `s ochtends als ie wakker word hetzelfde

we kunnen het zo gek niet bedenken...Yoëll klimt op de eettafel, gewoon via de stoelen en daar staat meneer zow op tafel..gelukkig zijn we er telkens nog bij geweest want moet er niet aandenken dat hij naar beneden stuitert....ook klimt ie overal op de schuttingen, hij wil aan de achterkant van de bank klauteren en ga zo maar door...

Wel kan hij zichzelf vermaken met een loopauto in huis en met z`n bezem....maar goed dan is ie ook telkens in de weer met lopen en rennen achter de hond aan....

ook als we de hond uitlaten en we lopen 2 km. dan houdt hij dat echt helemaal vol om het alleen te lopen, hij wil dan echt niet in de buggy of op de arm hoor....

Nou ben heel benieuwd of je die cursus gaat doen en wat voor tips je krijgt...miss is het dan ook iets voor ons

Succes met je kleine aappie.....

Liefs Denise

Terug
Bovenaan