druk kind

Ook Lukas is extreem druk. In het begin raakte ik daar zelf erg gestressed onder maar tegenwoordig gaat het een stuk beter. Als zijn er dagen dat ik hem het liefst achter het behang wil plakken. Ik moet zeggen dat ik de tips van Pascalle nog niet kende maar ik ga er een paar dit weekend wel van uit proberen. Wie weet werkt het.

En ADHD: Ik roep het zelf wel eens gekscherend maar weet zelf dondersgoed dat het op deze leeftijd niet vast te stellen is, en ook geen enkele voorbode is van om het op latere leeftijd wel te krijgen.

En als iemand dat nog eens tegen jou opmerkt, zou ik er gewoon wat van zeggen. Want als jouw kleine net zo is als lukas kan je er zelf helemaal niets aan doen dat hij/zij zo druk is.

Succes ermee in elk geval,
Annemieke

Nou, volgens mij heb je weer genoeg ondersteuning om blij te zijn met het gedrag van je kind.
Kian is niet zo heel druk, maar heeft wel enorm veel energie. Hij speelt wel eens geconcentreerd, maar na 2 minuten is die concentratie weer weg hoor. Soms houd hij het 10 minuten vol om naar de Teletubbies of Bumba te kijken. Dat is echt een wow momentje voor mij.
Geniet van de ondernemendheid van je mannetje, en haal het beste eruit. Geef 'm inderdaad duidelijke grenzen, en accepteer dat ieder kind anders is.
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan