Druk kindje

Hebben jullie ook zo´n druk kindje?
Ik ben 35+1 week zwanger.
De kleine gaat elke dag zo te keer, draaien, voetjes is mijn ribben en in mijn zij.
Soms best irritant.

Ben benieuwd wat dat zegt als hij straks eruit is.

Geeft me ook wel een goed gevoel hem steeds te voelen.
Omdat een vriendin van mij een doodgeboren kindje heeft gehad,.30 januari j.l.
is 4 dagen voor de uitgerekende datum in de buik overleden.
Nou dan klaag je niet zo hard meer.

Nou van mij mag hij wel wat meer bewegen, ik voel hem wel elke dag maar niet echt veel of hard.

Soms zou ik hem wel even willen wakker schudden.

zo das heftig eng ook.. echt je grootste angst zoiets..
bij mij is het ook wisselend. soms denk ik van hallo ff rustig maar over het algemeen zijn het niet echt meer van die felle trappen je merkt dat ze echt minder ruimte krijgen.

Ik voel mijn mannetje ook gelukkig, ben 35.4 weken zwanger..... Ik geniet echt van ieder moment dat ie lekker tekeer gaat en ik kietel hem dan ook onder zijn voetjes, wiebel zijn billetjes en daar reageerd ie dan ook weer op. Zo gezellig....
Mijn moeder heeft ook 4 doodgeboren kindjes gehad, voordat ze mij adopteerden. Het is heel erg emotioneel, zwaar en klote als het je overkomt. Echt die vriendin van jou verdient heel veel lieve aandacht, want oh wat is het moeilijk voor haar om jou nu nog zo te zien met een dikke buik en dat je Ukkie voelt....
Geniet van ieder moment dat je je Uk voelt. En als ie te hard duwt, duw je gewoon weer even terug en zeg je dat dat niet de manier is om naar buiten te komen... luistert ie vast naar ;-)

oh 4 dagne voor de tijd!!!

Wat ontzettend erg

Deze dame is heel beweeglijk, net als haar grote zus. Ze is druk en meldt zich vaak. Daar ben ik wel heel blij mee.
Haar zus is net zo druk als ze ind e buik was en als zij dat ook is wordt het hier straks nog een vrolijke boel hahahahah

Op moment dat ik straks weer elke 5 min voorweeen heb kan ik haar dus niet voelen en dat meldt ik wel gelijks hoor, heb ik mijn medische indicatie en weet ik tenminste dat ik niet veel risico met haar neem.
Nachts is ze ook lekker aktief met haar koppie op mijn blaas, geweldig oh dan kan ik weer rennen.
overdag is het vooral haar voetjes tegen de ribben, gelukkig ligt haar kont tegne mijn gebroken rib aan en isd ie goed aan genezen

idd goed idee om te zeggen dat de uitgang beneden is, wie weet werkt het hahaaha

Jah ik geef het ook wel kleine petsjes op zijn billetjes haha of druk hem iets terug en zeg dat hij wat kalmer aan moet doen.. trekt idd dan dan terug maar niet altijd haha.

Gelukkig kan ze er goed over praten en we praten er samen ook veel over.
ze is erg sterk en kan er goed mee om gaan. haar man gelukkig ook, tenminste nog wel.
Ze heeft al 2 kids, dit was niet haar eerste, natuurlijk niet minder erg.
maar het blijft confronterend.
Ze was al wel blij dat we niet het zelfde geslacht krijgen. dat geeft haar wat meer rust.
ze krijgt veel steun en dat helpt haar er door heen.

de kleine is bij mij ook altijd erg druk, maar merk wel dat hij minder ruimte heeft en het hoofdje is al ingedaald hij ligt al vast weet niet of ik hem daardoor soms ook wat minder voel.ik voel hem wel maar niet zo hard meer en zo vaak.

Terug
Bovenaan