Druk kindje

Ik heb hier de hele zwangerschap al een druk baasje. Maar goed dat was mijn zoon ook en deze is zelfs nog iets erger hahahha. Vind t wel gezellig en ondanks dat ik t best zat ben vaak ga ik dat getrappel wel missen denk ik.

xx

Hier ook super druk kindje die nog heel gemeen uit kan halen.Ik ben nu 36+6.Kindje ligt al wel vast en is helemaal ingedaald maar maakt voor mij geen verschil qua trappen incasseren.

Als ze weer aan trappelen is heb ik altijd het volgende beeld voor ogen:

een prullenbak waar iemand opd e kop in is gezet met benen er alleen uit die wild rondtrappelen
hahaha

Helaas is deze dame groter dan Mara maar heeft ze toch op ene of andere manier meer ruimte en ook haar hoofdje en handjes bewegen nog, en toch ligt ze zo laag!

De 1e keer lag de placenta voor, dat beschermde mijn lichaam toch iets meer hihihi

Heb ook wel een beweeglijk kleintje. Wel wat minder dan toen de uk meer ruimte had natuurlijk. Maar er is een duidelijk ritme te herkennen. Op vaste tijden begint het getrappel. Hopelijk blijft dat na de geboorte ook zo, dan zou ik best nog wel rustige nachten kunnen hebben ;-). We gaan het straks merken!

Terug
Bovenaan