Druk met verbouwen

Ik had ook wel leuke reacties hoor. Maar juist bij diegene waar het "vanzelf" gaat en die nooit geen miskramen hebben gehad, kreeg ik die reacties. Dat zal de ontwetendheid wel zijn denk ik. Dat waren ook de personen die zich bij mijn eerste zich niet zo druk maakte terwijl mijn kindje lag te vechten voor zijn leventje. (helaas blijkt dat mijn eigen familie dan te zijn) En dat ik nu veel angst heb dat het met de 2e ook gebeurd, snappen ze al helemaal niet. Ze hebben nooit de oorzaak of het soort infectie kunnen vinden waar hij zo ziek van is geweest. Gelukkig begrijpen de kinderarts en gyn mij daarin wel en blijven mini en ik 24 tot 48 uur in het ziekenhuis. Tot ik er genoeg vertrouwen in heb om het kindje mee naar huis te kunnen nemen.

Het is jammer dat juist je eigen familie zo reageert en vooroordelen heeft. Laat ze je proberen te steunen. Juist hun zouden moeten weten en zien, dat dat veel met je doet. Maar ja hun krijgen alles vanzelf toegereikt lijkt het soms wel. Tenminste is bij mij zo. Hun eigen leven is belangrijker. En als hun dan een keer wat hebben is het altijd erger als bij een ander. Het is alleen erg kwetsend.
Ik vind het logisch dat je angst hebt na wat er gebeurt is met jouw kindje. Vooral omdat ze de infectie nooit hebben kunnen vinden.
Ik wil ook absoluut in het ziekenhuis bevallen. Ik denk als ik de 1e keer thuis was bevallen mijn mannetje wel een afwijking had gehad. Dan is alles bij de hand en kunnen ze je kindje in de gaten houden.

Terug
Bovenaan