Druk op Schaambeen

Hallo meiden,

Ik heb sinds een week of 1,5 erge druk op mijn schaambeen en onder in de buik.
Vooral als ik een stuk heb gelopen.
Weten jullie wat dit is?

Ik ben trouwens 28 wkn en 3 dgn zwanger!

hoi,

ik ken het gevoel, erg veel druk hebben van onderen.
mijn kleintje ligt er diep, dus vandaar het gevoel, misschien is het bij jou hetzelfde?
ik heb daarbij ook veel slijm verlies, jij ook?
en ook   vaak harde buiken.

groetjes Simone

mv Mart (20mnd) en 26wk zw

Ik heb het idd ook,  vooral als ik veel loop. Moet dan ook constant plassen. Bij mijn 2 laatste controles bleek dat de baby al met het hoofdje naar beneden ligt, ik denk dat het daar van komt. Harde buiken heb ik geen last van trouwens.

hoi,

het kan ook je bekken zijn, meestal gaat het dan gepaart met pijn bij lopen, draaien in je bed, lage rug pijn.

ik heb zelf ook last van mijn bekken, maar gelukkig minder last als met de eerste, maar ik heb wel pijn als ik telang zit, sta, loop, draaiende bewegingen maken, trap lopen.

en dat drukkende gevoel, voelt wel anders bij mij dan bekkenpijn, het doet wel pijn aan mijn bekken, maar het is meer een naar gevoel van onder, ook trapt mijn kindje me heel veel van onder, en hij ligt idd nu al heel diep (vorige week nog een echo gehad) bij mij eerst had ik dit ook, die lag met 28 wk al zon beetje ingedaald, maar had nog wel de ruimte om tedraaien. ook toen had ik zoveel druk van onder en veel harde buiken

geef het wel aan bij je verloskundige.

groetjes Simone

hoi, hoi,

ik heb dat ook, een drukkend gevoel van onderen. ook bij mijn laatste controle bleek dat het kindje met zn hoofdje naar beneden lag en dat kon dat drukkende gevoel veroorzaken.
ik heb af en toe last van harde buiken maar niet meer als bij mijn vorige zwangerschap. wel heb ik echt gigantisch last van mijn bekken, vooral vandaag. voor mijn gevoel kan ik niet zitten, liggen, lopen....vandaag van alles maar een beetje doen en hopen dat we vanacht goed kunnen slapen. afgelopen nacht een aantal x eruit geweest omdat ik niet wist hoe ik moest gaan liggen.
en ja ook ik moet nu regelmatig naar de tiolet, behalve als ik lig dan valt het mee.

gr. mama van elmar en 29+2 weken zwanger

Bedankt voor de reacties tot nu toe.
Ben wat meer gerustgesteld dat het iniedergeval niks raars is..!

Ik moet over 2 weken pas weer naar de verloskundige,zal eens kijken of het voor die tijd erger word. Ga dan wel even eerder bellen,zoniet dat meld ik het wel over 2 wkn.

Liefs,
Alin

humm dit is wel herkenbaar...

Ik heb er vandaag voor het eerst last van.
Ik heb al weken last van me banden, 200 meter lopen is al ver voor mij. Draag nu de babybelt van Anita (wel prijzig) maar het voelt wel lekker aan zo iets stevigs om me heen.

Ik heb ook het vele slijmverlies, kan niet bukken want dat drukt zo van beneden (1e keer zwanger weet niet of dit me bekken zijn). Vandaag heel vaak plassen, als ik net geweest ben heb ik al weer een druk erop.

Ik mag donderdag weer naar de VK, ik zal het toch ff aangeven. het trappen is bij mij ook in me onderbuik.

Terug
Bovenaan