Druk op Schaambeen

HALLO DAMES

ik heb dat gevoel net anders om.ik ben nu zwanger van de 2 de.maar van bandenpijn nergens las van.
ik heb juis zo n pijn direct onder mijn borsten(Dus zeg maar bovenbuik).
het voelt ook heel hard aan.en mijn buk van onder heel slap.
als ik 600 mtr loop ben ik kapot.en mijn rug doet ook nog pijn dan.
wie heeft dit ook.

groetjes valeska
(27wk en 5 dagen zwanger)

Hey Valeska,

Daar heb ik inderdaad ook last van. Ongeveer vanaf dat ik 24 weken in verwachting was.
Ik heb er vooral veel last van als ik veel heb moeten staan/zitten. Liggen helpt wel, niet meteen, maar naar verloop van tijd wordt het dan minder.
Ik heb toen aan mijn verloskundige gevraagd wat het kon zijn, maar zij wist het ook niet.
Verder heb ik wel heel veel last van harde buiken.

Groetjes, Chantal
29 weken en 3 dagen

hey chantal/Dames

ik heb het aan mijn verloskundige gevraag.
de een heeft meer las van de onderbuik en de ander weer meer boven.
is dit ook je 2 de.want mijn zusje zei dat ze ook bovenbuik meer las heeft gehad met de 2 de.nu heb ik weer een ander kwaaltje.ik kan sinds 2 dagen niet goed poepen.en dat is pas eng.ik heb zeker 20 min op de wc gezeten.ik durfde niet te duwen.haha.

groetjes Valeska
(28 wk en 3 dagen)

valeska, dat had ik dus ook afgelopen week.
3 dagen lang dat ik een tennisbal er uit moest werken, ik heb wel geperst het moest er gewoon uit zo een pijn had ik.

Probeer wat extra vezels te eten en extra te drinken en wat te bewegen.
Het is erg vervelend allemaal....

Ja, vreslijk he, die obstipatie! Bij mij is het inneens toegeslagen een paar weken terug. Net of heel mijn darmen stillagen, en ook mijn kringspier, ik had gewoon geen persdrang, terwijl ik wel moest! Ik heb nu echt vanalles in huis; s'morgens drink ik op mijn nuchtere maag een glas lauwe roosvicee laxo, en ook drink ik af en toe een pakje stimulance (van nutricia) en heb mijn bruinbrood vervangen door volkorenbrood. In het begin hielp het nog niet, maar toen kwam ik tot ontdekking dat ik te weinig dronk. Ik zet nu dus een thermoskan rooibosthee (krijg ik géén maagzuur van).
Nu gaat het gelukkig beter, want elke keer bloedde het ook.
Ik heb sinds vandaag weer een ander kwaaltje, dat had ik bij de andere zwangerschappen pas op het laatst, nml. dat de baby vanonder erg hard op mijn lieszenuw drukt, o, dat is ook zo'n akelig gevoel, het straalt dan door heel je bovenbeen heen!
Maar ja.............................................het hoort erbij he.........

dag dames,

ja idd erg....ik heb de verloskundige gebeld.en gezeg dat het bleef stekenze zei haal je maar R laxo,en als dat niet werk ff recept halen bij de dokter.maar het is ook zo dat ik te weinig drink.maar sinds gisteren gaat het goed.had wel ff angst gisteren hoe ik na de wc ging.maaaar ja hoor er bij................
ben benieuwd wat het volgende is..
dames succes

groetjes valeska

Terug
Bovenaan