Drukke baby

<p>Ik voel mijn baby meer wel dan niet. Hij is erg druk. Dit is nogal vermoeiend ? meedere hier last van en betekend dat iets? </p>

Geen idee of het wat betekend. 
mijn 1e was ook erg druk in de buik, en ja dat is hij nog steeds wel. Als in weinig stil zitten en houdt van bezig zijn .

nummer 2 is echt totaal anders.. veel rustiger. Dus ik ben benieuwd of ik dit ook ga terug zien na de bevalling. 

Mijn dochter lag in de buik nooit stil, en is nu al 1.5 jaar een persoontje buiten de buik die geen seconde stil kan zitten ? mijn schoonzus had een rustige baby in dr buik, en mijn nichtje is inderdaad een stuk rustiger dan mijn dochtertje
daarnaast had ze super vaak de hik tijdens mn zwangerschap, en nu nog! Hier zei het dus wel veel

Haha Ananasss hier precies hetzelfde. Hier drukke baby met veel hik in de buik en nu is mijn dochter nog altijd een super energieke dreumes van 21 maanden. Nu 10,5 week zwanger van de tweede en super benieuwd hoe dat nu gaat zijn. 

Haha hier dus echt precies andersom! Dochter was super kalm in mijn buik en is nu echt een ongelooflijk druk kind; zoon was extreem druk in m'n buik en is tot nu toe echt heel relaxt!

Mijn dochter was een stuk rustiger als ukkie die nu nog in mijn buik zit. Deze is echt veeeel actiever en ligt weinig stil. Zijn geen onhebbelijk harde bewegingen maar wel heerlijk actief. Hoewel de bewegingen nu subtieler worden. Ben nu 40+2 dus zal ook minder ruimte zijn. Ben wel benieuwd of die actie/onrust ook in zijn karakter te zien is.

Terug
Bovenaan