Drukte in mijn buik!

Hoihoi,

Hoe is het met jullie? Bij mij is het erg druk in mijn buik. Veel drukker dan dat Feline was in mijn buik.
Zou het dan toch een jongetje zijn.....
Misschien weten we het maandag wel.

groetjes Maris

hallo,

bij mij is het nu ook drukker in mijn buik dan bij mijn zoontje, mijn vriend heeft het ook al kunnen voelen ben nu precies 20 weken zwanger. Morgen krijgen we te horen of het een jongetje of meisje wordt Spannend!!!

Groetjes Anne

Hello,

Ik ben "pas" 19 weken en 4 dagen zwanger maar voel ons kereltje al vanaf de 17e week. Ook voel ik sinds zaterdag duidelijk beweging als ik (of manlief) hand op mn buik leg.
Ons kereltje is errug druk volgens mij! Tijdens mn werk, in bad, in bed, tijdens t eten: veel actie!

Ben benieuwd wat jullie krijgen; veel plezier bij de echo's vandaag en maandag! :-D

Groetjes Janneke

Hallo meiden,

Bij mij in mijn buik is het ook erg druk. Veel drukker als bij mijn dochter.
Vind het wel fijn dat die druk is dan weet ik in ieder geval dat er leven in mijn buik zit.

Fijne zwangerschap allemaal.
Gr. Corrie

Hoi hoi,

bij mij is het even druk als vorige zwangerschap
Twee heeeeeeeel hevige kindjes, amai
mijn dochtertje is allesinds een heel snelle....
En ook deze keer schiet ik telkens omhoog van het gestamp, hihihi

Liefs,  
van ons...

Hier ook een drukte van jewelste!!

De baby schopt al zo hard dat ik mijn buik op en neer zie gaan en het soms zelfs al pijn doet haha..

Een héél beweeglijk kindje dus.. Maar dat was mijn zoontje ook wel, alleen op heel andere tijden. En tsja,.. wat moet ik er van denken? jongen.. meisje?

Spannend om deze verrassing zo met me mee te dragen..

Esmé mv Kay en ???

(24 wk zwanger)

Ik was al helemaal vergeten hoe het stampen voelde na mijn eerste zwangerschap.
Ons dochtertje wordt volgende maand 1 jaar en ben nu 25 weken zwanger van ons tweede. Het is dus, gepland, heel snel gegaan bij ons...
Ik begin me meer en meer de vraag te stellen of het ons wel zal lukken.
En vooral mijn man ziet het soms niet helemaal zitten.
Er is geen weg terug, dus we zullen moeten, maar ik ben er toch een beetje bang voor.
Ik wil dat hier thuis alles PRIMA in orde is en zo met één kleintje, lukt mij dat nog, maar cho als ons tweede ukje er is, mmmmm dan zal ik moeten minderen en ik weet niet of me dat wel zal lukken.

Herkent iemand dit?

Liefs,
van ons...

Terug
Bovenaan