Dubbel groot nieuws !!!

Kijk.... dit zijn wij toen wij nog maar een paar weekjes oud waren...

Lief zijn we hè?
We schelen 4 weken met elkaar ongeveer.  Yoëll is van 28 juli en Tygo is van 31 augustus. Vanaf het begin af aan al dikke vrienden:

We lagen samen in de box en keken samen tv...

Leuk is dat als je bijna net zo oud bent. We zijn ècht dikke vriendjes.

Nou hebben wij maar eens aan onze pappa en mamma verteld dat (als we thuis zijn) elkaar toch een beetje missen. Oftewel.... we missen allebei een beetje een speel-kameraadje... We hebben er een tijdje om moeten zeuren, maar nu is het wel grappig dat onze "brusjes" ook 3 tot 4 week gaan schelen !!!

De mamma van Yoëll is 16 januari uitgeteld en de mamma van Tygo ergens tussen begin en half februari (is nog niet helemaal duidelijk, maar dat hele verhaal komt nog wel een keertje).

Lieve mamma:"Gefeliciteerd"

Jij ook gefeliciteerd mam!

Heel veel liefs en we proberen lief voor jullie te zijn de komende maanden...

Greetzzzz van Yoëll en Tygo

zoons van:

Sunyra en happyM

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, dat méén je niet!! Meiden gefeliciteerd!! Wat een geweldig nieuws en wat leuk dat jullie zo dicht bij elkaar zitten, echt wauw!!

Nou, we (ik in ieder geval haha) zijn natuurlijk erg benieuwd naar de verhalen. Ging je nou al zwanger naar Aruba Marieke? En Denise, je mannetje was dus niet alleen maar druk met de studie hahaha. Hoe voelen jej je? Al een echo gehad enzo (zeker voor Denise een spannende tijd geweest.....)

Wat een leuk berichtje op zatermiddag (en ook erg origineel gebracht!). Nogmaals gefeliciteerd en geniet er lekker van!

Groetjes
Susan

Hee hoi Susan,

Hahahaha, leuke reactie heb je geplaatst hoor.
Ja dus, ik ben zwanger naar Aruba geweest, alleen wist ik dat toen niet. Ik ben ook lekker aan de cocktails geweest, heb gerookt  en heb slaappilletjes op de terugweg gehad.

Het punt bij mij was: na het verwijderen van de implanon (begin maart)  werd ik niet meer ongesteld (was voor de zwangerschap van Tygo ook het geval). Heb een kuur gekregen (Provera) die een ongesteldheid moet opwekken. Aangezien ik begin mei naar de huisarts was geweest hiervoor, gaf hij mij het advies om ná mijn vakantie pas te beginnen met deze kuur, omdat ik anders tijdens mijn vakantie op Aruba wel eens heel erg ongesteld kon worden.
Ik had bij de huisarts een test gedaan en die was negatief. Ik moest na de vakantie eerst een test doen en als die negatief was, dan pas mocht ik met de kuur beginnen (anders heb je een dikke kans op een miskraam).

Dus, na de vakantie een test gedaan, die was negatief, dus de volgende dag met de 10daagse kuur begonnen. Na die 10 dagen geen ongesteldheid, na een halve week nog niet en na anderhalve week nog niet. Tja, dan maar weer de huisarts bellen. die was met vakantie... hmmm ik zei tegen hubbie:  ik voel me ook helemaal niet fit, ben misselijk, mijn darmen borrelen, moet steeds boeren, kan slecht tegen het gejank van tygo en kon wel een gat in de dag slapen.
Toen hebben we een test gehaald om "het maar uit te sluiten", zodat we na zijn vakantie van de HA een nieuwe kuur konden halen.
WAS DIE TEST HARTSTIKKE POSITIEF !!!
Getsie, ik schrok er best van. Je weet namelijk niet hoe ver je bent, zit er nog uberhaupt wel iets (na die kuur) en leeft het?
Dan maar direct naar de dienstdoende huisarts. Die heeft direct de volgende dag een afspraak voor ons gemaakt bij de gyn.
Daar een echo gehad. En daar was een vruchtzakje op te zien mèt vruchtje. Maar allemaal nog zo klein, hij dacht dat het ergens tussen de 5 en 6 weken moest zitten. Er was namelijk ook nog geen hartactiviteit.
2 weken later weer naar de gyn. weer echo. Toen een duidelijk gegroeid vruchtzakje, mèt gegroeid vruchtje incl. klopend hartje....

Het lijkt dus nu allemaal goed. Moet eind juli weer voor echo, dan moest ik ergens rond de 12 weken zijn...

Kort gezegd: het eerste eitje wat omt hoekje kwam kijken werd meteen door een horde hitsige zaadjes aangevallen (waarschijnlijk in de week voor mijn vakantie naar Aruba) en zit nu lekker warm in deze mamma haar buikje hihi.

Ben heel blij, maar nog erg onzeker door bovenstaand verhaal.

Nou, dat was weer een hoop leesvoer. hihi

Groetjes happyM.

Jeetje Marieke, kan me helemaal voorstellen dat je een ongeluk schrikt als je opeens tóch zwanger blijkt zeg...... Pillen, drank en sigaretten: die kleine van jullie wil heeeel graag komen als hij/haar daar zo lekker doorheen groeit hahaha.

Het ziet er dus allemaal goed uit en groeit en bloeit volop....... kan me je onzekerheid wel voorstellen na je verhaal, maar aan de andere kant: de eerste weekjes van een zwangerschap doet zo'n vruchtje nog heel veel zelf, zonder navelstreng en dus invloeden van buitenaf. Volgens mij moet je maar 'gewoon' gaan genieten: wát een wonder he, door alles heen komt er deze winter weer een prachtig kindje bij!

Gefeliciteerd!!!
Groetjes
Susan

Hey Rieksie.....

Je hebt er een mooi verhaal van gemaakt.....ben trots op je haha had ik niet beter gekund....

Maar meiden, mijn afwezigheid van de laatste tijd is nu dus wel een beetje duidelijk whahaha....ik ben supermoe, ziek zwak en misselijk geweest eigenlijk.....gelukkig wel met vlagen maar lag `s avonds bijtijds op bed en ook overdag heb ik veel geslapen....

Wel erg jammer is dat we beide natuurlijk met grote onzekerheid zitten....Marieke door haar kuur....en ik door de miskraam en door de werking van mn schildklier....maar gelukkig staan we beide onder goede controle van het ziekenhuis....

Toen ik wist dat ik zwanger was vond ik het heel moeilijk om het tegen Marieke te zeggen....omdat we het er vaak over gehad hadden om weer samen zwanger te zijn maar door haar bio klok zagen we het eerst niet zitten.....maar een dag nadat ik het haar   verteld had kwam ze zelf met het grote nieuws......wat was en ben ik blij......

met de vorige zwangerschap hebben we elkaar leren kennen met zwemmen en dat gaan we nu natuurlijk weer doen........

zow dat was mijn verhaaltje in het kort.....

liefs denise

Hey Meiden & Boy's natuurlijk!!

Alle 6 heel erg gefeliciteerd zeg! Wat is dit supergaaf nieuws op een druilerige zaterdag middag....   Het is jullie ( en iedereen natuurlijk!) zo vreselijk gegund...!
Ik ben helemaal blij voor jullie!

Hele dikke kus, Marieke

Terug
Bovenaan