Dubbel groot nieuws !!!

Hey Tygo en Yoëll!

Super zeg, dat jullie allebei een brusje krijgen! Nu moeten jullie nog wel heeeel lang wachten. Dus ondertussen maar veel met elkaar spelen. En misschien nog weer eens wat afspreken met een grotere groep.

Zoals jullie zelf al zeiden: lief zijn voor jullie mama's!

Mijn papa en mama zijn aan het nadenken over een brusje. Mama zegt dat ze moet opschieten als ze nog een kindje wil, want haar eitjes raken op. Dat heeft de mevrouw in het ziekenhuis gezegd. Ik wil wel, ik hoop papa en mama ook!

CU,
Julian

Fijne zwangerschappen gewenst dames!
Ellen

hoi meiden,
Wauw wat een goed nieuws zeg!!
Het is natuurlijk al heel speciaal als jullie kleine kereltjes al op zo'n vroege leeftijd zo'n dikke vriendjes zijn en dan nu  alweer samen zwanger!!
Allebei van harte gefeliciteerd en en geniet maar samen maar ook zeker met jullie mannen en mannetjes van de zwangerschap...

Groetjes Pally (nu 28 weken en 5 dagen zwanger)

Wat een ontzettend leuk bericht. Het lijkt me geweldig als je er achter komt dat jullie beider wens toch in vervulling gaat! Samen zwangeren, samen genieten, samen shoppen etc etc..... Geniet er maar van!!

Groetjes Fonske

Wat een leuk nieuws zeg, kom net thuis van vakantie en dan ff snel lezen op JG!

Allebei van harte gefeliciteerd hoor met dit mooie nieuws!!!

Heel veel liefs jen en mike

aaaaaahhhhh wat gaaaaaaaafff!!
wat ontzettend leuk dat jullie weer lekker met zijn 2-en kunnen tutten!
wat een planning, goed gedaan hahahahahahahahaha

Denise, ik hoop  dat je na je eerste echo (heb je nog niet gehad toch of lees ik er overheen) lekker onbezorgd kan gaan genieten
Marieke, wat een verhaal zeg over je Implanon en kuur en weet ik veel wat allemaal, lijkt me heel spannend maar wat super dat het zo snel gelukt is (jaja die hitsige zaadcelletjes whahahahahaha)

meiden, geniet ervan!!

liefs Jenneke

Hoi,

Allebei gefeliciteerd! Hoop dat jullie allebei een fijne zwangerschap zullen hebben.

Wat een originele manier om het bekend te maken. Erg leuk!

Groetjes, Cathy

Terug
Bovenaan