Dubbel Zen geslacht bepalen?? Help

<li style="text-align: left;">Hallo dames,<p>Ik heb net in internet gezien dat een zwangere vrouw kan als ze wilt een online afspraak maken met Dubble Zen. De verloskundige komt dan bij jou thuis om geslacht te bepalen.</p><p> </p><p>Wie heeft erover weleens gehoord en is dit betrouwbaar???</p><li style="text-align: center;">Heel graag verwacht ik op  jullie reacties.

Zoals je in het topic van gisteren is aangeraden: gewoon even geduld hebben. Over 4 weken krijg je een echo, dan weet je het. Of niet, want je baby kan ook niet gunstig liggen. En ze kunnen het dus ook gewoon mis hebben... Ik snap heel goed dat je het graag wil weten, maar blijf nog even wachten! Je kunt het geld voor zo'n afspraak beter besteden aan babyspullen ?

Besteed je tijd en geld liever aan iets anders zoals ook hier boven staat. Je kan wel een nieuw account aanmaken maar je schrijfstijl en wanhoop wijzen er op dat je weer dezelfde bent als de afgelopen dagen en dat dit je 7e topic over een en hetzelfde is. Wat een obsessie zeg 

Bedankt dames, ik heb zelf geen geld ik neem van mijn man. Ik werk niet.
Die Dubbel Zen heeft zelf een bericht gestuurd naar messenger. Ik wilde gewoon van jullie horen of jullie ervaring heeft en het is betrouwbaar ze kom thuis en neem 79 euro. Ze zegt dat het is 98 procent betrouwbaar is.

Onze gewone geslachtsbepaling was maar €30.. konden binnen een week terecht. Beetje zonde van die €79 als het ook voor de helft kan. Wacht gewoon rustig af of maak een normale afspraak! Na de 20 weken echo heb je alsnog 20 weken de tijd dat je het weet ? 

Google gewoon naar een pret echo praktijk bij je in de buurt. Stuk goedkoper en waarschijnlijk een stuk betrouwbaarder dan iemand die je op messenger benaderd. Wij konden toen ook super snel terrecht.
Bespaar je het geld en ga er wat leuks van doen. Beetje afleiding kan misschien geen kwaad;) 

Klinkt mij in de oren als waarzeggerij. Gedult is een schone zaak. Of het nou een jongen of een meisje is, dat verandert toch niet meer en je hebt er ook geen invloed op. Laat je lekker afleiden en gebruik het geld, -zeker wanneer dat niet van jezelf is- voor leuke babykleertjes en spulletjes. Geniet van je zwangerschap!

Bedankt allemaal voor de berichten.
Ellonor  kun je mij vertellen dat waar je de echo heeft gehad en bij welke week en was die klopt??  Ik heb nu gegoogelt het was first look. Ze nemen 30 euro per geslachtecho. 
Alvast bedankt. 

Terug
Bovenaan