Dubbel Zen geslacht bepalen?? Help

[quote quote=10261416]Besteed je tijd en geld liever aan iets anders zoals ook hier boven staat. Je kan wel een nieuw account aanmaken maar je schrijfstijl en wanhoop wijzen er op dat je weer dezelfde bent als de afgelopen dagen en dat dit je 7e topic over een en hetzelfde is. Wat een obsessie zeg[/quote]
Dat was ook mijn gedachte. Volgens mij dezelfde persoon. 
Hoe lang blijf je hier nog over bezig? Je hebt al zoveel reacties gehad. Wacht je echo af of plan een geslachtsbepaling echo in op korte termijn. Dan weet je het. Punt.

Ja, ik wil contact opnemen met First look voor pretecho, morgen ga ik bellen. Ze neemt ook heel weinig geld 30 euro als de geslacht niet goed te kunnen zien dan kan je volgende keer gratis komen bij praktijk.

Mag ik vragen wat je afkomst is(benieuwd naar vanwege je schrijfstijl)? En waarom je zo wanhopig aan t zoeken bent naar pretechos? Kan t niet via de praktijk waar je zit gewoon??? Of een betrouwbare in je buurt ?? Ik weer niet waar je woont natuurlijk.. maar heel veel succes

Jeetje inderdaad beetje veel topics over hetzelfde wel. Maar als je het echt perse nu al wil weten en niet 4 weken kunt wachten, maak dan een afspraak bij een 'gewone' pret echo praktijk. Bij ons deden ze dat standaard en wij hebben de bepaling gehad met 14+3. Jongen was het toen en nu is hij dat nog steeds.
Bij ons zat het dus in het pakket, maar geloof dat er ook mensen naar onze praktijk kwamen om dit te laten doen. Geloof dat het dan ook rond de 30 kostte. Zou dus zeker niet dat rare ZEN iets doen, lijkt me echt oplichterij.

https://www.echowonder.nl/tarieven/
Hier ben ik geweest.. kun je vanaf 14 weken terecht voor 30 euro. 
Ligt op verschillende plaatsen in Nederland, niet zo heel veel. Maar misschien wel in de buurt? 

Bedankt voor de help. Ik vraag alles hier van jullie want ik weet dat jullie allemaal veel informatie hebben, omdat jullie ook zwanger zijn. Ik ga morgen een afspraak maken als het snel niet kan dan wacht ik op 20 weekecho.
Ik ga zeker aan jullie vertellen wat het wordt roze of blauw.
Ik ben heel benieuwd.

Terug
Bovenaan