Dubbel

Hallo,

Had gisteren ook al berichtje geplaatst maar dat is niet helemaal goed gegaan.
Maar wat een bijzonder forum is dit, er zijn de laatste dagen weer hele nare berichten maar ook hele goede berichten. Vooral die goede berichten geeft de burger moed.

F. super dat je echo goed was echt spannend.

Ik zit zelf met een erg dubbel gevoel op dit moment. Vorige week had ik helemaal het gevoel dat ik zwanger zou zijn toch werd ik vrijdag ongi. Niet eens heel erg teleurgesteld omdat we een "paar" maandjes rustig aan zouden doen. Een paar is 2 en ja zijn nu 2 ongi's verder dus ja.....en ja ik wil ook heel graag een kindje. Maar daar tegenover bekruipt me toch de angst: wat als het weer misgaat. Een week thuis, al die emoties en ja lukt het een 4e keer wel???

Aan de andere kant ben ik een optimistisch mens en heb ik echt zoiets als de 3e keer mis moet gaan wat maakt het dan uit dat het nu, over 2 maand gebeurt of over een half jaar. In het kader van niet teveel tijd verspillen en de eerst uitgerekende datum op 3 april nadert is het ook voluit JA.
Meiden hoe gaan jullie met deze gevoelens om?
Verder heb ik net de echo foto's van een collega bewondert die tegelijk is uitgerekend met mijn 2e keer en ja dan krijg ik toch wel een beetje zoiets van waarom ik niet.
Ik heb het even van me af geschreven en dat lucht op.

Liefs Biate

ja hoe reageer ik hier op laat ik het zo zeggen de ene keer goed en de andere keer wil ik me verstoppen voor alle zwangeren om mij heen! Het is echt niet dat ik het ze niet gun verre van dat ik weet hoe fantastisch het is!
En ik ben ervan overtuigd onze tijd komt heus wel!
Dat van die datums heb ik ook wel eerst had ik zoiets oohh dan ben ik vast al weer zwanger maar 20 mei komt steeds meer inzicht!!
Weet je meid soms is het wel eens lekker om je zielig te voelen(zeker met dit weer!!)
Zit nu zelf ook met kopje thee en chocolade op de bank! Geeft best wel een ok gevoel! Kop op voor ons allebei en het was toch 1 van de 3 volgende keer ben jij vast aan de beurt!
veel liefs en een dikke knuf joyce

Hey Joyce,

Wat een lieve reactie, en ja precies hoe ik het voel. De ene keer kan je er goed tegen en vandaag heb ik er hoofdpijn van al die confronterende zwangeren. Ik gun het ze ook maar als ze dan zeggen van "ik hoop dat jij het ooit ook mag meemaken" dat zet je wel aan het denken. Wanneer is dat ooit dan wel. Mijn eerste datum komt ook heel dichtbij en ook ik dacht steeds dan ben ik vast wel zwanger! Ik voel me vandaag dus echt zielig mijn ongi is weer voorbij en ik heb de afgelopen dagen lekker wijn gedronken en veel chocolade gegeten. Chocola helpt echt!
Nu volgende week maar flink klussen en dan maar weer afwachten. Had nooit gedacht dat dit me zo bezig zou gaan houden. Maar ja het weer werkt er ook aan mee, gelukkig worden de dagen langer en komt het voorjaar eraan. En het komt met ons heus wel goed, ons geduld wordt alleen heel erg op de proef gesteld.
Jij ook succes en geniet van je t en chocola, we houden contact. Ga vanavond met mijn vriendje een nieuwe eethoek halen voor ons nieuwe huis, dat is hartstikke mooi.

Liefs en dikke knuf terug van Biate.

Heee Biate,

Ik denk dat jouw stukje voor velen van ons wel herkenbaar is.
Ik dacht vorige week echt bij jou, dit word spannend.
Wat kan je lichaam je dan voor de gek houden zeg.
Ondanks dat je dan in eerste instantie een time out wilt, in je achterhoofd wil je toch het liefst mogelijk weer snel zwanger worden.
Wij hadden zoiets van, we gaan er meteen wer voor, elke maand is meegenomen.
Helaas heb ik na mijn miskraam van 8 dec. nog steeds geen ei gehad.
Dat maakt het wat frustrerend.
Maar tegelijkertijd denk ik ook, het gat goe d komen.
Jij bent ook positief en dat is echt fijn als je zo kunt denken!!
Ook wij worden in 2005 zwanger, we gaan ervoor Biate!!

Zijn jullie inmiddels al een beetje gewend in jullie nieuwe huis!

Hou je taai!!!
Liefs, Monique

Lieve Biate,

Als ik aan de angst heb die ik nu heb dat het weer misgaat, kan ik me helemaal voorstellen hoe groot die angst moet zijn als je al meerdere miskramen hebt gehad. Probeer toch vol goede moed er tegenaan te gaan! Mijn moeder heeft ook 4 miskramen gehad en daarna volgenden er 3 gezonde kinderen dus ja, het kan zeker de volgende keer goed gaan!

Heel veel sterkte en ik hoop dat je weer snel zwanger wordt en alles goed gaat! Dat heb je gewoon verdiend!

X F

X F

Lieve Biate,

Ik begrijp je heel goed, je weet dat je er niets aan kunt verandern maar die onmacht is zo rot! Jij hebt het al 2x meegemaakt en ik raak maar niet zwanger. Heb nu ook al heel sterkt het gevoel dat het niet raaks is want ik voel niets anders dan de vorige keer.

Ik vraag me soms wel eens af of ik het uberhaupt mee zou mogen maken eens...

En de tijd gaat maar verder, ik was dus 4 april uitgerekend en ik ben er van overtuigd dat ik dan nog niet zwanger zal zijn, dat voelt gewoon zo. Ik wil die datum overslaan. Ik denk nog vaak aan hoe het zou zijn als ik nu met en mooie dikke buik zou lopen en hoe het zou zijn maar ik kan me er niets bij voorstellen stom genoeg.

Maar goed, het ging over jou (sorry).
Meid, je weet iig dat je behoorlijk vruchtbaar bent en ik duim dat het de volgende keer wel goed zal gaan,

liefs en een dikke knuffel, Po

Hoi Biate,
Het gevoel is zoooo herkenbaar!!
En ja de ene dag kun je veel beter tegen al die zwangere buiken dan de andere dag.
Het ene moment zit je te sippen omdat het weer niet gelukt is en het andere moment ben je blij met de dingen in het leven die je wel hebt, het is maar net hoe je in je vel zit, tenminste dat is bij mij zo.
Hopelijk kun je ook goed met je partner over je gevoelens praten!!

Meid sterkte, en volgens mij is onze NOD tegelijkertijd ( 4 maart)dus dat wordt klussen volgende week!!
Liefs Annemarie

Hi Beate,

Ook ik herken heel veel in jouw dubbele gevoelens. Ineens lijkt het alsof de hele wereld zwanger is en kun je daar ook best boos om worden..... Een tijdje geleden ben ik ook op dit forum geweest en vond ik het gewoon een beetje moeilijk om alle berichten te lezen. Nu vind ik het echt superfijn om te lezen dat er anderen in precies hetzelfde schuitje zitten, ondanks dat het vreemd is om hier over 'fijn' te praten. Hebben we het dubbele gevoel weer.....

Een goede vriendin van mij loopt met een dikke buik en twee collegaatjes zijn zwanger die allebei zijn uitgerekend rond de tijd dat ons kindje zou komen :-( Natuurlijk gun ik hen alle geluk van de wereld, maar ik word er soms ook wel een beetje sip van..... Gelukkig is het wel het bewijs dat het gewoon moet kunnen nietwaar?

X

Terug
Bovenaan