[quote quote=10111278]Het lijkt wel alsof ik dit verhaal heb geschreven. Ik ben nu 6 weken zwanger. In juli dachten we zwanger te zijn. Ik was de pil 2x vergeten. Echter was ik niet zwanger. We waren teleurgesteld dus besloten we te stoppen met de pil en het dan gewoon rustig aan te doen. 10 augustus eerste menstruatie dag .8 september positieve test .Dit was echt sneller dan we dachten. Ik leef ook in een soort waas. Na 7 positieve testen kan ik het haast nog niet geloven. 18 jaar aan de pil gezeten. 3 oktober afspraak bij verloskundige. De eerste echo. Net als jij heb ik ook amper kwaaltjes en klachten . We zijn overrompeld en ik kan mij zo vinden in jouw stukje tekst.[/quote]Het is voor mij echt een opluchting te horen dat meer mensen deze gedachten/gevoelens hebben.[quote quote=10111283]Nou deze topic had ik kunnen openen! Ik weet sinds 11 september dat ik zwanger ben. Ik ben nu ongeveer 7 weken en 5 dagen. Ik heb hier bijna 2 jaar op moeten wachten. Dus erg veel verdriet gehad dat het niet lukte. En nu is het zover en vind het allemaal zo eng. Ben super bang dat ik het niet aan kan. Voel er nog niet zoveel bij, soms wel dan ben ik helemaal blij en andere dag loop ik mij dood te piekeren. Ik ben echt blij dat ik niet de enige ben![/quote]Het feit dat het echt is en de grootste verantwoording in je leven in me buik groeit maakt alles zo eng en twijfelachtig. Fijn te horen dat ik niet de enige ben met deze vreselijke twijfelende gevoelens.