Dubbele oorontsteking

<p>Hoi allemaal!</p><p>mn dochtertje van 10 maanden heeft een dubbele oorontsteking. Sinds afgelopen vrijdag zijn allebei haar oren gesprongen en heeft ze dus 2 loop oren, er komt echt heel veel uit! Het blijft maar lopen tot vandaag ook nog. Ik geef haar in de avond voor het slapen gaan nog steeds een zetpil en een drankje van nurofen. Ze blijft maar aan haar oren trekken en wrijven. Wanneer is de ergste pijn weg/over? Afgelopen woensdag zijn we naar de huisarts geweest en zij vertelde ons dat ze een dubbele oorontsteking heeft. <br /><br /></p><p>ik had het gisteravond het drankje en de zetpil niet gegeven. Ze sliep om 1900 uur en ze kwam om 2130, 2300 en 1.00 uur. Om 100 uur maar die zetpil en drankje gegeven en toen sliep ze aan 1 stuk door tot 845 uur vanochtend. </p>

Nee geen antibiotica gekregen, omdat het geen bacterie is maar een virus. 
bedankt voor de tip! Ik gebruik inderdaad neusspray en zoutoplossing in zo een capsule en een neuspeer om het snot weg te zuigen. 

Hier een moeder die helaas zeer bekend is met kinderen met dubbele oorontstekingen. Mijn dochtertje krijgt binnenkort buisjes. 
Dat ze aan haar oren trekt is waarschijnlijk doordat het "snot" een vervelend gevoel geeft. Pijn doet het niet meer, de druk is eraf. 
Hier krijgen wij altijd antibiotica druppels wanneer het loopoor langer dan een week aanhoudt. Bij mijn dochtertje werkt dat helaas niet goed genoeg en daarom de buisjes. Orale antibiotica 1 x gekregen. 
Mijn kinderen zijn er nooit ziek bij, geen koorts, eten prima en slapen zoals we van ze gewend zijn. 
Het ziet er naar uit, maar gaat vanzelf weer over, of na druppels waarschijnlijk. Ze zijn alleen even dovig nu. 

Wat vervelend?
Onze 2 kindjes hebben er ook last van. Ze hebben beide nu inmiddels buisjes en het gaat nu goed!
Wat misschien ook nog een idee is, is om het hoofdeind een beetje omhoog te doen. Kindjes die komen te liggen met deze klacjhn kunnen dan een enorme druk op hun hoofdje/oren te hebben

Terug
Bovenaan