Dubbele wagen ja of nee?

Wij hebben een Bugaboo donkey. Ideaal! Mijn dochter was 1,5 toen m'n zoon werd geboren. Inmiddels is ze 2 jaar en 4 maanden en ze zit er nog steeds heel regelmatig in. Ook handig als je ergens heen gaat, makkelijk in te klappen enzo.

Hoi,Ik heb zelf de joie evalite duo.Het voordeel is dat je op het achterste gedeelte een maxicosi kan vastklikken van hetzelfde merk joie.
En het voorste zitje kan ook een stukje op ligstand wat bij veel tandemwagens niet kan.
En super licht met wandelen en neemt niet overdreven veel plek in beslag!

Joie Evalite Duowagen 6 Mnd Gray Flannel https://g.co/kgs/4BQJjL

Wij hebben de Topmark 2 duo wagen (tandem) via marktplaats gekocht en ook een baby sling voor in de fietskar (Thule cab 2). De duowagen is vooral voor bij opa en oma (die gaan oa met oppassen graag met de kindjes naar de markt). Zelf vaker draagzak of fietskar (heeft ook wandel functie).

De oudste was 2 toen haar zusje werd geboren. Wij hebben ook lang getwijfeld om een duo wagen te kopen of extra deel wij hebben een Joolz Geo. Ze liep met 2 jaar toch al heel pittig, vrienden van ons hadden een meerijdplankje en dat hebben we wel regelmatig gebruikt. Voor jezelf niet heel handig, maar als tijdelijke oplossing best prima. En ze kon soms ook op de rand van de wagen wagenbak staan. Wij hebben ook veel de draagzak gebruikt vooral als ze nog heel klein zijn wel ideaal alleen met bukken en tillen van de oudste soms niet handig ?. Maar moet zeggen dat ik geen spijt heb van geen duo wagen aanschaffen. We hebben wel een losse buggy voor onze peuter!

Hier zit  er 1.5 jaar tussen  de 2 broertjes.
Ik heb noj de 2e al de nuna demi grow  aangeschaft omdat ik al wist dat ik ze snel op mekaar wilde.
Werd dit ons niet gegund hadden we gewoon een fijne  wagen met een ruime boodschappen mand 
Ik vind het een super fijne wagen die makkelijk om te bouwen is. 
En omdat wij allebei lang zijn is het fijn dat de wagen ook wat hoger is 

Terug
Bovenaan