quote: Dubio82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-07-2007 21:30:29&apos

);
Hé Nicky,
1e werkdag voor deze spannende week zit er weer op.
Lekker als de tijd snel gaat, vind ik!! Dan voel ik ook niet van alles in mijn buik

Net nog even geklust, andere betekenis dan op dit forum . Ben aan het verven geweest, nu even tijd om bij te lezen. Gisteren druk gehad, dus geen tijd gehad om te reageren op je berichtje.
Lekker aan verven vind ik altijd dat je in korte tijd zoveel mooi resultaat kan hebben (tenzij je nog moet schuren of kleine dingetjes bijwerken
Dus jij gaat zaterdag ook testen, laat je het me weten? Ik ben erg benieuwd! Als wij positief testen, hebben we 's middags en 's avonds een proef om onze mond dicht te houden. We zien dan de familie van beide kanten, spannend!!! 's Morgens zijn we lekker met z'n tweetjes.
Ja, zaterdag gaan we testen, hoewel ik het ook wel een goed idee vind om gewoon mijn ongi af te wachten. Ik vind dat test-staafje aflezen zo'n enge 3 minuten!!
Ik snap nu wel wat al die andere meiden/vrouwen hier meemaken, het is toch best wel heel spannend in zo'n laatste week. Ik dacht eerst wat een flauwe kul, maar als je er zelf ook midden in zit, begrijp je het een stuk beter. Ik probeer er maar niet te veel aan te denken, maar dat is best lastig.
Ja, zo'n laatste week is wel heeeel spannend. Alleen heb ik het gevoel dat ik de enige ben die het niet zo'n ramp vindt (nog niet tenminste) als het nog niet zo ver is. Mijn vriend heeft dat minder, gelukkig maar

We wonen in een veel te klein appartement, wat ik notabene 1 dag nadat ik mijn vriend leerde kennen heb gekocht! Iets meer dan een jaar geleden. We wonen hier samen, super echt. Maar...veel te klein met een kleintje erbij! Wie weet staat na dit weekend mijn/ons leven op z'n kop!!!!!!! Maar ik moet niet zeuren, we zijn allebei 33...goede banen en we hebben het heel fijn samen!!!
Gisteravond nog op een borrel geweest. Had die meid kaarten staan met; in verwachting e.d. Ik wist helemaal niet dat ze zwanger was. Ik ben wel een beetje jaloers... Van mijn man mag dit nog niet, hij wordt pas jaloers als het bij ons niet zou lukken (zegt 'ie).
Ja, de kans is het grootst dat het nog wel een tijdje gaat duren. De kans dat het lukt elke maand is...20-25% geloof ik na je 30e... Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel prettig vinden om de komende maanden steeds meer aan het idee te gaan wennen. Niet te veel maanden natuurlijk

Volgens mij ben jij , als ik het zo lees, wel al minder in dubio, Dubio
Ik heb nog niet echt klachten, af en toe wat buikpijn, maar ja... over 3 dagen mijn NOD.
Ik heb ook af en toe wat buikpijn... en grote gevoelige borsten. Je weet dat je al kunt testen... ik ook sinds vandaag

Maar in verband met de presentatie op donderdag...wil ik mijn aandacht nog even bij houden
Lukt het een beetje met de presentatie voor donderdag? Ik ben wel benieuwd wat voor baan jij hebt, maar ik snap dat je het nog stil houdt op dit forum. Daarom zeg ik er ook maar niets over, stel je voor dat iemand je 'herkent'. Je baan klinkt in ieder geval interessant!
Presentatie morgen afronden...en dan ben ik er klaar voor. Tenminste, dat hoop ik. Ik ga enorm doorgezaagd worden door het internationale management . Ik denk dat het wel goed gaat komen... Aan de voorbereiding zal het niet liggen. Maar ze kunnen behoorlijk moeilijke vragen stellen... Ze hebben aangegeven dat ze verwachten de beste presentatie ooit te zien over mijn benadering van de markt en vergelijking met andere landen... We will see!
Spreek je wel weer.
Succes met wachten!!!
Jij ook!
Tot snel!
Groetjes, Dubio82