Dubio, hoe gaat het met je?!?

A

Anoniem

Guest
Hi Dubio, wanneer heb jij nou je NOD precies? Ik over 6/7 dagen, maar jij volgens mij eerder!

In principe zouden we 4 dagen voor NOD kunnen testen, maar negatief zou nog positief kunnen worden daarna. Als het dan wel al positief is... Dan staat ons leven op de kop!

Ik heb wel wat kwaaltjes nog steeds. Eén vreemd kwaaltje (sorry voor de details) maar ik heb last van hele zachte ontlasting/bijna diarree, terwijl ik eigenlijk juist lees dat zwangere vrouwen snel 'verstoppen' zeg maar...

Hoe staat het met jouw kwaaltjes?! Ben erg benieuwd hoe het met je is, vooral ook hoe jij het ervaart dat er misschien nu toch echt iets in je buik kan zitten wat je hele leven op z'n kop zal zetten (aaals het zo is dat je zw bent).

Groetjes,
Nicky

Hoi Nicky,

IK heb m'n   NOD donderdag! Maar het is de bedoeling dat we zaterdag pas gaan testen... ik vind het wel erg spannend hóór! Ga jij op je NOD testen of later? Ik ben bang dat de test niet klopt als je voor je NOD test, daarnaast heb ik ook maar 1 test in huis, dus ik hoop dat ik het vol hou tot zaterdag.
Normaal gesproken is m'n mannetje niet zo'n prater 's ochtends, maar het 1e wat hij vanmorgen zei was: nog 1 week... Hij is er dus ook wel mee bezig.

Ik heb ook nog steeds klachten. De klacht die jij hebt, heb ik trouwens ook al een paar dagen last van. Eerder was het gewoon stevig (niet echt smakelijk, maar ja).
Gisteren behoorlijk beroerd geweest de hele dag en vanmorgen weer een beetje beroerd. Nu voel ik me wel weer prima, maar gisteren was ik echt een wrak (kan trouwens ook van te weinig slaap komen, TT...)

Vandaag vrienden over de vloer gehad en het onderwerp kwam op kinderen. Of wij er al mee bezig waren en dat het na zoveel jaar getrouwd te zijn, toch wel een keertje tijd wordt... wij hebben natuurlijk onze mond dicht gehouden!!!

Heb je een drukke week voor de boeg? Ik hoop het voor je zodat het lekker snel testdag is met een positieve uitslag! Heb je trouwens een hele regelmatige cyclus of valt dat tegen?
Ik heb voor de hele week 's avonds plannen, dus ik hoop dat de week om vliegt.

Ik hou je op de hoogte!

Groetjes, Dubio82

quote: Dubio82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-07-2007 18:57:21'));

Hoi Nicky,

IK heb m'n   NOD donderdag! Maar het is de bedoeling dat we zaterdag pas gaan testen... ik vind het wel erg spannend hóór! Ga jij op je NOD testen of later? Ik ben bang dat de test niet klopt als je voor je NOD test, daarnaast heb ik ook maar 1 test in huis, dus ik hoop dat ik het vol hou tot zaterdag.
Mijn NOD is echt op zaterdag, mijn cyclus is behoorlijk regelmatig. Meestal 27 dagen. Ik heb mijn test al in huis....

Normaal gesproken is m'n mannetje niet zo'n prater 's ochtends, maar het 1e wat hij vanmorgen zei was: nog 1 week... Hij is er dus ook wel mee bezig.
Mijn vriend en ik zijn er ook erg mee bezig hoor. Ik ben hier de twijfelkont en hij gaat elke keer bij mij peilen hoe het staat (hihi).   Ik ben ook zooo emotioneel alsof ik mijn PMS heb (maar die begint normaal ps 2 dagen voor de ongi) Heb ook niet het idee dat mijn ongi al voor de deur staat....

Ik heb ook nog steeds klachten. De klacht die jij hebt, heb ik trouwens ook al een paar dagen last van. Eerder was het gewoon stevig (niet echt smakelijk, maar ja).
Wat grappig dat jij dit ook hebt!

Gisteren behoorlijk beroerd geweest de hele dag en vanmorgen weer een beetje beroerd. Nu voel ik me wel weer prima, maar gisteren was ik echt een wrak (kan trouwens ook van te weinig slaap komen, TT...)
Te laat doorgefeest? ;) Ben jij ook misselijk in de ochtend, ik niet hoor... Ben wel meer moe dan normaal en ik eet enorm veel! Begrijp zelf niet waar ik het laat ;)

Vandaag vrienden over de vloer gehad en het onderwerp kwam op kinderen. Of wij er al mee bezig waren en dat het na zoveel jaar getrouwd te zijn, toch wel een keertje tijd wordt... wij hebben natuurlijk onze mond dicht gehouden!!!
Mijn vriend en ik zeggen ook niets ;) Gisteren vertelde reageerde mijn vriend op een verhaal over de documentaire op TV waar je de ontwikkeling in de buik helemaal ziet, dat hij hem ook had gezien... Die vriend liep vervolgens naar mij en zei 'als jullie bezig zijn om zwanger te raken, mag je dat wel gewoon zeggen, hoor!'. Ik deed meteen alsof ik nergens van wist en was heeeeel blij dat mijn rode hoofd niet zichtbaar was in het donker!

Heb je een drukke week voor de boeg? Ik hoop het voor je zodat het lekker snel testdag is met een positieve uitslag! Heb je trouwens een hele regelmatige cyclus of valt dat tegen?
Ik heb voor de hele week 's avonds plannen, dus ik hoop dat de week om vliegt.
Heeeel drukke week voor de boeg. Hele belangrijke presentatie op donderdag voor het internationale management team. Ben vandaag ook aan het werken hieraan. Kan me alleen zoooo slecht concentreren... Kunnen dat ook hormonen zijn? ;)

Ik hou je op de hoogte!
Zeker jij ook doen!

Groetjes, Dubio82

Groetjes, Nicky

Hé Nicky,

1e werkdag voor deze spannende week zit er weer op.
Net nog even geklust, andere betekenis dan op dit forum . Ben aan het verven geweest, nu even tijd om bij te lezen. Gisteren druk gehad, dus geen tijd gehad om te reageren op je berichtje.

Dus jij gaat zaterdag ook testen, laat je het me weten? Ik ben erg benieuwd! Als wij positief testen, hebben we 's middags en 's avonds een proef om onze mond dicht te houden. We zien dan de familie van beide kanten, spannend!!! 's Morgens zijn we lekker met z'n tweetjes.

Ik snap nu wel wat al die andere meiden/vrouwen hier meemaken, het is toch best wel heel spannend in zo'n laatste week. Ik dacht eerst wat een flauwe kul, maar als je er zelf ook midden in zit, begrijp je het een stuk beter. Ik probeer er maar niet te veel aan te denken, maar dat is best lastig.

Gisteravond nog op een borrel geweest. Had die meid kaarten staan met; in verwachting e.d. Ik wist helemaal niet dat ze zwanger was. Ik ben wel een beetje jaloers... Van mijn man mag dit nog niet, hij wordt pas jaloers als het bij ons niet zou lukken (zegt 'ie).

Ik heb nog niet echt klachten, af en toe wat buikpijn, maar ja... over 3 dagen mijn NOD.

Lukt het een beetje met de presentatie voor donderdag? Ik ben wel benieuwd wat voor baan jij hebt, maar ik snap dat je het nog stil houdt op dit forum. Daarom zeg ik er ook maar niets over, stel je voor dat iemand je 'herkent'. Je baan klinkt in ieder geval interessant!

Spreek je wel weer.

Succes met wachten!!!

Groetjes, Dubio82

Hé Nicky,

Weer een dagje dichterbij! Nog steeds last van klachten of valt het mee?
Hier is het wel te doen, ik heb zo'n voorgevoel dat de 1e ronde bij ons niet raak zal zijn. Maar ja, we zullen wel zien.

Komend weekend is mijn man jarig, dus ik heb alvast wat kadootjes gekocht. Mochten we zaterdag toch positief testen, dan heb ik alvast een kleinigheidje voor hem gekocht. Dus de 1e baby-aankoop is een feit!!! Misschien te voorbarig... maar ja hij weet het niet en over een jaar (ik hoop het natuurlijk niet!) kan ik het alsnog geven. Toch?

Groetjes,
Dubio82

quote: Dubio82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-07-2007 21:30:29'));

Hé Nicky,

1e werkdag voor deze spannende week zit er weer op.
Lekker als de tijd snel gaat, vind ik!! Dan voel ik ook niet van alles in mijn buik ;)
Net nog even geklust, andere betekenis dan op dit forum . Ben aan het verven geweest, nu even tijd om bij te lezen. Gisteren druk gehad, dus geen tijd gehad om te reageren op je berichtje.
Lekker aan verven vind ik altijd dat je in korte tijd zoveel mooi resultaat kan hebben (tenzij je nog moet schuren of kleine dingetjes bijwerken ;)

Dus jij gaat zaterdag ook testen, laat je het me weten? Ik ben erg benieuwd! Als wij positief testen, hebben we 's middags en 's avonds een proef om onze mond dicht te houden. We zien dan de familie van beide kanten, spannend!!! 's Morgens zijn we lekker met z'n tweetjes.
Ja, zaterdag gaan we testen, hoewel ik het ook wel een goed idee vind om gewoon mijn ongi af te wachten. Ik vind dat test-staafje aflezen zo'n enge 3 minuten!!
Ik snap nu wel wat al die andere meiden/vrouwen hier meemaken, het is toch best wel heel spannend in zo'n laatste week. Ik dacht eerst wat een flauwe kul, maar als je er zelf ook midden in zit, begrijp je het een stuk beter. Ik probeer er maar niet te veel aan te denken, maar dat is best lastig.
Ja, zo'n laatste week is wel heeeel spannend. Alleen heb ik het gevoel dat ik de enige ben die het niet zo'n ramp vindt (nog niet tenminste) als het nog niet zo ver is. Mijn vriend heeft dat minder, gelukkig maar ;) We wonen in een veel te klein appartement, wat ik notabene 1 dag nadat ik mijn vriend leerde kennen heb gekocht! Iets meer dan een jaar geleden. We wonen hier samen, super echt. Maar...veel te klein met een kleintje erbij! Wie weet staat na dit weekend mijn/ons leven op z'n kop!!!!!!! Maar ik moet niet zeuren, we zijn allebei 33...goede banen en we hebben het heel fijn samen!!!

Gisteravond nog op een borrel geweest. Had die meid kaarten staan met; in verwachting e.d. Ik wist helemaal niet dat ze zwanger was. Ik ben wel een beetje jaloers... Van mijn man mag dit nog niet, hij wordt pas jaloers als het bij ons niet zou lukken (zegt 'ie).
Ja, de kans is het grootst dat het nog wel een tijdje gaat duren. De kans dat het lukt elke maand is...20-25% geloof ik na je 30e... Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel prettig vinden om de komende maanden steeds meer aan het idee te gaan wennen. Niet te veel maanden natuurlijk ;)
Volgens mij ben jij , als ik het zo lees, wel al minder in dubio, Dubio ;)

Ik heb nog niet echt klachten, af en toe wat buikpijn, maar ja... over 3 dagen mijn NOD.
Ik heb ook af en toe wat buikpijn... en grote gevoelige borsten. Je weet dat je al kunt testen... ik ook sinds vandaag ;) Maar in verband met de presentatie op donderdag...wil ik mijn aandacht nog even bij houden
Lukt het een beetje met de presentatie voor donderdag? Ik ben wel benieuwd wat voor baan jij hebt, maar ik snap dat je het nog stil houdt op dit forum. Daarom zeg ik er ook maar niets over, stel je voor dat iemand je 'herkent'. Je baan klinkt in ieder geval interessant!
Presentatie morgen afronden...en dan ben ik er klaar voor. Tenminste, dat hoop ik. Ik ga enorm doorgezaagd worden door het internationale management . Ik denk dat het wel goed gaat komen... Aan de voorbereiding zal het niet liggen. Maar ze kunnen behoorlijk moeilijke vragen stellen... Ze hebben aangegeven dat ze verwachten de beste presentatie ooit te zien over mijn benadering van de markt en vergelijking met andere landen... We will see!

Spreek je wel weer.

Succes met wachten!!!
Jij ook!
Tot snel!

Groetjes, Dubio82

Hoi Nicky,

En hoe ging de presentatie? Hebben ze je een beetje heel gelaten???
Hier alles prima nog geen RD te bekennen... spannend!
Normaal gesproken wordt ik altijd 's morgens ongi, maar vandaag nog niet. Nog 2 nachten en 1 dag en dan gaan we testen, tenzij de RD er toch komen.
Vandaag te horen gekregen dat m'n contract wordt verlengd, dus dat is een zorg minder. Ik maakte me er niet erg druk om, er is genoeg werk en ben nog jong. Ik weet trouwens niet hoe werkgevers zullen reageren als je zwanger bent, maar ik hoop daar binnenkort achter te komen!

Succes met werken morgen en met wachten, hopelijk duurt je dag niet te lang. Laat je het me weten na het testen? Ik ben erg nieuwsgierig, vooral na jouw klachtjes. Hopelijk is het positief!!!

Groetjes,
Dubio82

quote: Dubio82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-07-2007 21:27:32'));

Hoi Nicky,

En hoe ging de presentatie? Hebben ze je een beetje heel gelaten???
De presentatie ging helemaal TOP! Kreeg enorme complimenten!
Hier alles prima nog geen RD te bekennen... spannend!
Jeetje, straks is het in 1x raak bij jou!!!!
Normaal gesproken wordt ik altijd 's morgens ongi, maar vandaag nog niet. Nog 2 nachten en 1 dag en dan gaan we testen, tenzij de RD er toch komen.
Vandaag te horen gekregen dat m'n contract wordt verlengd, dus dat is een zorg minder. Ik maakte me er niet erg druk om, er is genoeg werk en ben nog jong. Ik weet trouwens niet hoe werkgevers zullen reageren als je zwanger bent, maar ik hoop daar binnenkort achter te komen!
Wat lekker dat je die zekerheid nu hebt, is toch altijd even spannend. Kan je je lekker concentreren straks op je zwangerschap ;)

Succes met werken morgen en met wachten, hopelijk duurt je dag niet te lang. Laat je het me weten na het testen? Ik ben erg nieuwsgierig, vooral na jouw klachtjes. Hopelijk is het positief!!!
Mou, bij mij lijken de bloedinkjes wel door te zetten. Vooral oud bloed nu...maar wel ongi-krampen
:( Testen niet nodig... Wel goed te ervaren dat ik het jammer vind dat ik nu niet zwanger ben. Als twijfelkont is dit goed te voelen. Op naar de volgende maand, met minder twijfel  ;)  

Groetjes,
Dubio82
Ik ben zooo benieuwd naar jouw test zaterdag, straks is het in 1x raak!!!!

Nicky

Terug
Bovenaan