Dubio, hoe gaat het met je?!?

Hoi Nicky,

Nog steeds niets bij mij! En bij jou, ben je echt ongi geworden?
Nu lekker weekend! Heb je nog plannen? Wij hebben straks nog een verjaardag, ben dus maar heel even op het forum. Morgen verjaardagen en testen, en zondag lekker niets!
Morgenochtend gaan we voor het ontbijten testen, ik kijk er echt naar uit... wat als het in 1x raak is? Hoe lang zal ik het dan stil kunnen houden?

Morgen hoor je meer.

Groetjes, Dubio82

Hoi Nicky,

Sorry, dat ik gisteren niets heb laten horen! Maar we hadden het ontzettend druk en heb geen moment achter de PC gezeten.
Gisterenochtend de test gedaan en... zwanger!!! Snel, hé? Ik kan het nog lang niet beseffen, ik had echt niet verwacht dat het zo snel zou gaan en dat ik weinig klachtjes zou hebben. Maar we zijn er wel echt blij mee! Gisteren hele familie gezien en we hebben wel onze mond dicht kunnen houden. Er waren natuurlijk wel van die opmerkingen; ... wij hebben nog geen achterkleinkinderen, ... dat lijkt op een luiertas, ... dat is toch echt zo'n gezinsauto ... Ze moesten eens weten!  
Hoe gaat het met jou? Deze maand geen kans meer? Een beetje bloedverlies hoeft echt niet te betekenen dat je niet zwanger kan worden, kop op meid! Ik hoop voor je dat het de volgende maand raak is, gaan jullie je huisje al in de verkoop doen, of wacht je daarmee tot het zover is?
Fijne dag vandaag.

Ik spreek je snel weer, ik blijf wel een beetje op dit forum meelezen.

Groetjes, Dubio82

NEEEEEEEE! JE MEEEEEENT HET NIET !!!!!!!!!!!!

Ik kwam even zoeken want ik was zoooo benieuwd!
Ongelooflijk...de 1e ronde meteen raak!
En dat na al dat gedubio!

Kan je het wel geloven?!?!?!?!?

Vind het echt super voor je (jullie natuurlijk).

Hoe voel je je?!?!

Ik ben echt ENORM ongesteld geworden... Heb in geen maanden zoveel pijn gehad.
Wij gaan straks voor de 3e ronde (immers was de 1e ronde toevallig omdat mijn eisprong een week eerder kwam..) de 2e ronde afgelopen maand was onze eerste-bewuste ronde...

Het huis dat we bekeken hebben was te klein en veeeeel te duur. We houden de markt in de gaten op dit moment. Ik wil alleen ons huidige appartement niet verkopen voordat ik zwanger ben. Immers wonen wij hier fantastisch als er geen kind komt...

Maar ja...dat kan zomaar volgende maand veranderen ;)

Ben heel benieuwd hoe het met je gaat verlopen de komende maanden!

Lfs,
Nicky

Hoi Nicky,

Balen dat je ontzettend ongi bent geworden! Hopelijk heb je in de volgende ronde meer geluk. 't Kan zo ineens raak zijn!
Het besef is er echt nog niet! Ik vraag me of ik er wel echt klaar voor ben. Vind het allemaal wel erg snel gaan. Ik voel me behoorlijk lullig qua werk, net vorige week contractverlenging gekregen en nu al zwanger. Daar had ik nog niet opgerekend.
Nog 2 weken m'n mond dichthouden tegen m'n collega's en dan heb ik lekker 3 weken vakantie, dus dan hoop ik dat ik het meer ga beseffen en ervan kan genieten.
Mijn mannetje is écht blij, dat verbaasd me wel een beetje. Hij is er ontzettend veel mee bezig en zat vanmorgen naar mijn buik te kijken of er al iets te zien was. Hij was ook ontzettend blij met z'n kadootje, fopspeen met 'papa is the best'. Direkt gegeven na het testen. Vond hij erg leuk.

Is de huizenmarkt een beetje goed bij jullie? Of staan er weinig leuke huizen in de verkoop? Hier (1 van de noordelijke provincies) staan er genoeg huizen te koop en die zijn vrij snel weg. Anders moet je deze kant op verhuizen , of woon je in het noorden?

Ik ga zo maar naar bed, ben erg vroeg wakker en lig behoorlijk te woelen. Ben erg onrustig.

Ik blijf je wel op de hoogte houden, oké? Ik wil trouwens ook weten hoe het bij jou gaat, hóór!

Liefs, Dubio82

Terug
Bovenaan