duidelijk getrappel..:D

Heeiiheeii..

Ik kan eindelijk ook zeggen dat ik de kleine duidelijk heb gevoeld..:D
Had de kleine met koninginnedag ook al wel even gevoeld maar dat ging zo snel en terwijl ik schrok dat ik begon te twijfelen maar gisteravond lag ik in bed en jaah hoor ik weet het cker de kleine zat te trappelen..:D
Mijn placenta ligt ervoor vandaar dat ik minder voelde maar nu met 21 weken voel ik de kleine ook eindelijk..:D
Zo bijzonder dat getrappel in je buik..:D wauw...

(moest het even kwijt hoor..)

Liefs Mariska :D

Ja he, ik voel het sinds vorige week maandag, heb ook de placenta voor. Ik voel echt een soort plopjes aan de binnenkant... echt schattig! Ben woensdag 21 wkn.

Dat is echt super om te voelen nietwaar?

Mijn placenta ligt ook aan voorzijde, echter ligt die kleine van mij nu nog in stuit...

voel het dus ook alleen aan de onderkant, zijn geen plopjes meer bij die van mij (22 weken), maar duidelijke trapjes (vooral op blaas)

geniet van het gevoel... word alleen maar beter vanaf nu :D

ooh wat een lekker gevoel he!!!
bij mij ligt mn placenta zo dat ik (volgens de gyn) heel duidelijk de kleine kan voelen, dat is ook zo want ik voelde het met 16 weken al.....
maar geniet er lekker van, ik kan echt uren gaan liggen met mn handen op mn buik.... echt heerlijk!!!

haha.. wat veel mensen met een voorliggende placenta: hier nog 1!!
Ben woensdag 23 weken, en voel kleine nu regelmatig. Vooral bij harde muziek (was naar musical chicago geweest... nou nou.. voelde kleine vrijwel meteen!!) en als ik aan het eind van de dag op bed lig/op de bank lig...

Ik geniet er ontzettend van!
Heb trouwens ook afentoe het gevoel dat ik mijn hart voel kloppen in mijn buik! (volgens mij is dat ook gewoon zo, aangezien het kloppen dan precies gelijk loopt met mijn pols). Vraag me af of dat te maken heeft met placenta?

Liefs,

T

Hey T,

Dat komt inderdaad bekend voor, heb er voor de rest geen aandacht aan besteed, maar zit inderdaad iets in.... misschien hartslag in placenta.... soms zie je mijn buik gewoon echt in het ritme bewegen :D

strange wa....

liefs

Toevallig dat jij het hebt over het kloppen van je hart in je buik, Trukerbabe. Ik kijk ook af en toe naar mijn buik omdat ik het zie kloppen, nu ook Heppy het bekend voor komt, grappig zeg.

Ik voel al 2 weken gerommel in me buik en dat is echt niet mijn maag of darmen, maar mn kindje. Leuk hoor, nu al bijna 23 weken.

succes iedereen
Veel liefs
Marloes

Terug
Bovenaan