duidelijk getrappel..:D

Hier nog iemand met de placenta aan de voorkant :).
Ben morgen 24 weken zwanger van onze eerste, en sinds afgelopen week voel ik ook af en toe schopjes!! Zeker als ik net een eindje heb gelopen (gewandeld of gewinkeld), dan lijkt het net of de kleine meid zoiets heeft van, zo mama, nu ben ik aan de beurt!!!

Ook mijn hartslag voel ik vaak in mijn buik, en dacht ook al dat dat van de placenta komt.

Leuk om te lezen dat heel veel van jullie hetzelfde voelen!!

Groetjes Marit

heeii..

Komt vaak voor zeg de placenta aan de voorkant..

En ook ik voel idd mijn hart kloppen in mijn buik..
vroeg gister nog aan mijn vriend of het van de placenta zou komen.. maar denk als ik het zo lees dat het daar idd wel van komt..:D

leuk te horen dat bijna iedereen de kleine nu egt voelt..:D zo's heerlijk gevoel.. egt genieten als hij/zij trappelt..

Liefs...

Lekker voor je meid, lekkerste gevoel van de hele wereld, nu zal je het elke dag wel hebben. Geniet ervan. Ik voel ook men hartslag maar men placenta ligt aan de achterkant.

liefs

Ik voel mijn hartslag ook in mijn buik! Heb sowieso het gevoel dat ik een snellere/zwaardere hartslag heb dan normaal. Maar dat is geloof ik ook normaal omdat je extra bloed aanmaakt. Vind dat soms wel een beetje scary... ;-)

heey Maris,
wat leuk zeg :D echt genieten he dat gevoel... en zoo bijzonder!!! Ik voel onze kleine al een hele tijd en ik word er zo blij van. Die van ons reageert ook heel sterk op muziek, zo geinig.

Geniet er lekker van allemaal.. nu zitten ze nog lekker bij ons te trappelen ;) straks zal dat ook wel even wennen zijn als dat er niet meer is...

Liefs Rosan

Bijna 24 weken nu, en de kleine trappelt er al flink op los. Vanaf 21weken (voorliggende placenta) was het zowel van binnen als van buiten te voelen. Erg leuk ook voor m'n partner :)
Hartslag in mijn buik heb ik ook. Maar had ik al , ook toen ik nog niet zwanger was.
Er loopt namelijk een grote slagader door je buik (aorta abdominalis).
Zeker als er niet te veel spek in de weg zit is deze goed te voelen.
Niks raars dus! :)

Terug
Bovenaan