Duidelijke afspraak JG-beurs a.s vrijdag!!

A

Anoniem

Guest
Hoi,
er was al een topic over hoe laat we nu zouden afspreken maar er is nog steeds geen duidelijkheid dus laten we dat nu even doen hier anders komt er niks van en het is al overmorgen!

Zullen we om kwart voor 11 uur afspreken bij de kassa met Linda en Marissa (en familie!) als herkeningspunt?
Volgens mij zijn er nu in totaal 4 dames die meegaan?
Linda, Karin, Angel en ik, klopt dit?

Saskia, hoe gaat het met je moeder? Ik hoop dat alles goed gaat, maar waarschijnlijk ga jij niet mee?

Nou ik hoop dat jullie nog even reageren of dit zo goed is?

Groetjes van Sonja en tot vrijdag!

Hoi Sonja,

Ik vind het prima, kwart voor 11 bij de kassa met Linda en Marissa als herkenningspunt. En volgens mij waren er meer die mee gingen, maar goed, zo is het ook gezellig!

In ieder geval tot vrijdag!!

Groetjes
Angel

Hoi Sonja,

Je bent me net voor.... Ik wilde vandaag ook even zo'n topic plaatsen.
Ik zie Linda en Marissa misschien al in de trein, maar we zien elkaar in ieder geval op de afgesproken tijd bij de kassa!

Sas, ik hoop dat het goed gaat met je moeder en dat we jou en Rik ook zien vrijdag.

Groetjes, Karin

Hoi dames,

kwart voor elf bij de kassa met ons als herkenningspunt is helemaal goed. Ik denk dat wij de buggy meenemen. Het is een chocolade bruime MacLaren met roze accenten en een roze binnenkant van de kap.

Marissa heeft vrijdag ook deze jas aan. Makkelijk te herkennen dus. Tot vrijdag!!

groetjes Linda en Marissa

Hoi Linda,
ik denk wel dat we jullie herkennen!
Dit ben ik met Daniëlle:

http://sonja1973.hyves.nl/fotos/356135631/0/qp3R/

Hoi Sonja,

Jij moet toch ook goed te herkennen zijn . Ik haal je er vast wel uit. Tot vrijdag!!

groetjes Linda

Hoi dames,

Ik kan dus geen foto's plaatsen, maar wij komen met een limegroene X-adventure kinderwagen, ik ben roodharig (dat kan je niet missen) en zoonlief is donkerblond met stekels....wat we aanhebben....denk dat ik een paars jurkje aan heb! Maar ik zal jullie wel herkennen!  Ik zie jullie bij de kassa!

En ik hoop dat Sas en Rik ook nog mee kunnen en dat alles goed is met je moeder!

Groetjes
Angel

Hoi Allemaal,

Ik ga niet mee omdat ik rustig aan moet doen. En kon anders waarschijnlijk toch niet komen, want Feline is nog ziek.
Wil jullie wel heel veel plezier wensen!

groetjes Maris

Terug
Bovenaan