Duidelijke afspraak JG-beurs a.s vrijdag!!

Hoi hoi!!

Vind het SUPERJAMMER, maar denk echt niet dat het gaat lukken. Als het goed is mag morgen de drain bij mijn moeder eruit en dan mag ze zo goed als zeker de volgende dag naar huis.....laat dat nou die vrijdag zijn. En ja dan ga ik ze wel halen.
De operatie is verder goed gegaan, maarja ze heeft gewoon ongemak nu...

Lief dat jullie wel aan mij denken!! Wat moet ik toch zonder jullie allemaal van het forum ;-)!

Ik wens diegene die wel gaan ENORM VEEL PLEZIER!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi Saskia en Mariska,

Heel erg jammer dat jullie niet mee kunnen naar de beurs. Had jullie graag ontmoet. Maar ik snap het wel goed. Mariska moet goed voor zichzelf zorgen en nu ook voor Feline en Sakia, het is logisch dat jij eerst voor je moeder wilt zorgen. Misschien dat we toch nog een keer iets anders kunnen gaan doen met een aantal vrouwen van het forum. En dan kunnen jullie wel mee

groetjes Linda

Ik moet helaas werken.. dus ik ga niet mee. Maar ik wou nog even zeggen dat jullie wel even een groepsfoto moeten maken!!! Ik ben wel nieuwsgierig hahaha De forum ladies op stap ;-)

hoi dames,

ik kan helaas niet mee. Ik heb het wel geprobeerd, maar kan op het laatst toch geen vrij krijgen. Echt balen, het leek me super leuk om jullie eens te ontmoeten.
Wie weet komt het er nog eens van op een ander moment.
En natuurlijk moet er wel een foto komen van de beursgangers .

Heel veel plezier,
Tamar

hoi,

wil jullie even veel plezier wensen! en idd die groepsfoto lijkt me een heel goed idee!!!

Groetjes Alberdien

Terug
Bovenaan