Duidelijkheid, waar blijf je???

Ik ben zowiezo niet iemand van een grote bek, maar ik moet wel vantevoren goed mijn argumenten klaar hebben, anders sta ik met een mond vol tanden!!

Gerrie, met zoveel mooie sterretjes kan het bijna niet meer mis gaan dinsdag!

Thanx meiden!

hej meid, wat een verhaal weer. Schrijf het maar lekker van je af! Je hebt helemaal gelijk, het lijkt me zenuwslopend voor jou maar ook zeker voor je vriend. Ik leef met jullie mee.
Groetjes,

Vinhallo, laat me hier niet zo vaak zien maar lees wel veel mee. Ik vind het zo goed van jou dat je alles van je af kunt schrijven. Alvast heel veel succes! Zal aan jou/jullie denken. Liefs

Hey Daisy,

Het gaat goed. Nog 13 weken voor de uitgerekende datum en nog 6 weken werken voordat ik stop bij mijn huidige werkgever. Spannende, rare, fijne en wisselvallige (lees: hormonale) tijden. De man laat het allemaal maar over zich heenkomen en richt zich ter voorbereiding op de praktische zaken ;-)

xxx
Melian

@ Melian, wow wat gaat dat snel zeg... ik weet nog dat we samen in deze groep zaten.. Gaat je zwangerschap verder allemaal goed??? ik ben nu bijna 18 weken en op vermoeidheid na niets te klagen..

Lieve Daisy, heel veel geluk dinsdag... hoop dat ze goed nieuws voor je hebben!!

Dikke kus Laurie

Dat schiet al op Melian! Wel fijn dat je ventje zich op de praktische zaken stort, haha!

Geniet nog lekker van de laatste weken en succes met de laatste loodjes!

Laurie, ik hoop idd dat ze wat vinden! Spannend!

Terug
Bovenaan