duimen...

A

Anoniem

Guest
Lieve allemaal,

Ik zal jullie even op de hoogte houden hoe het met me gaat. Ik ben nu 5,5 weken zwanger. Ik heb in November een miskraam gehad. Maandag had ik weer bloedverlies, ik schrok me natuurlijk kapot. Het zet echter niet door en dat deed het de vorige keer wel. Ik bloed wel, maar niet veel. Ik wordt hier erg onzeker van. Maandag om 15.00 uur heb ik een afspraak bij de verloskundige, maar dat duurt nog zooooo lang. Ik weet nu niet eens of ik nog zwanger ben of niet......
Ik probeer m'n hoofd koel te houden, daarom ben ik ook niet zo veel op de site.
Helpen jullie me duimen tot maandag???

Jullie veel succes allemaal met zwanger worden.
Liefs Kaly

Duimduimduimduimduimduim. Ik duim heel hard voor je. Hopelijk gaat alles goed en krijg je maandag heel goed nieuws.

Sterkte met wachten probeer iets leuks te doen samen met je mannetje dit weekend.

Liefs Linda,

hey kaly
tuurlijk duim ik mee!!!!!!!!!!
als je het niet vertrouwd ga gewoon naar de weekend huisartsenpost of meteen naar t ziekenhuis (ehbo)
deze sturen je dan wel door naar gynaecologie hoor
ik zou dat echt doen als je het niet vertrouwd , dat ze maar rekening houden met jouw onzekerheid , kan me er ook echt iets wel bij voorstellen zou ook onzeker zij
schroom niet langer en ga gewoon
niet in onzekerheid blijven zitten want dat is ook niet goed
ik wens je heel veel succes en nogmaals ik duim mee voor je
veel liefs dikke knuf tamaar

Bedankt voor jullie reacties.
Ik lees wel vaker dat iedereen zich door laat sturen. Echter de huisarts zegt dat hij niks voor me kan doen en dat ik bij de verloskundige moet zijn....en de verloskundigen zegd dat ik maar geduld moet hebben tot maandag (gewoon afwachten!)
Nou ja, ik blijf elke dag een paar druppels bloed houden, maar het zet nog steeds niet door.
Liefs Kaly

heeeee kaly!

Ik wil je echt niet bang maken of ontmoedigen hoor, maar ik was ook 5 weken zwanger en kreeg opeens helderrood bloed, klein beetje maar maar toch...daarna steeds paar druppels, ook bij mij zette het niet door...dit heeft een aantal dagen geduurt, 4 eigenlijk, en op zondag kwam opeens het vruchtje eruit!! boehoeeee, ik heb toen een zwangerschapstest gedaan en die gaf weer negatief aan dus einde zwanger zijn...

Maar het kan ook gewoon zijn dat er een bloedvaatje geraakt is hoor en dat het allemaal goed is met je!! Ik hoop dat het laatste het geval is natuurlijk meid!!

Ik duim heel erg voor je en hoop op goed nieuws maandag!!
succes meid!! knuffel sweety

Hé sweety,

Ik weet dat het niet goed is, maar de vorige keer liep ik bijna leeg (viel ook bijna flauw enzo)bijna anderhalve week  en dat heb ik nu niet. Ik weet dat dat niks zegt, maar je wilt je toch ergens aan vast houden (en dus hoop houden).

Daarnaast wordt ik helemaal gek van dit forum.......maar daar zullen er wel meer last van hebben.
Liefs Kaly

heeeee kaly

Ja dat snap ik dat je je ergens aan vast houd! dat deed ik ook. Ik hoop ook echt dat het gewoon goed met je gaat! meestal goed naar je gevoel luisteren das meestal wel de beste raadgever en heeft bijna altijd gelijk ( bij mij wel tenminste) Hoe denk je er zelf over?? voel je je nog zwanger? ik voelde me meteen niet meer zwanger zondag toen vruchtje eruit was. Ga nu naar de volgende ronde, tis pas 2 weken geleden....voortzo mijn eisprong en dan zien we wel. ik doe het rustig aan en houd me er niet te veel mee bezig. lukt me gelukkig aardig!

En ook ik word stapel gek van dit forum!! Tis al paar dagen zo pfffffffff echt heeeele balen.
knuffel

Ha ha, ik durf niet meer te zeggen hoe ik me voel. (Dat verandert elke 5 minuten).
Nee, ik dacht dinsdag echt dat het over was en gister was ik weer misselijk. Ik weet het dus gewoon niet.....
Liefs Kaly

Terug
Bovenaan