duimen...

nou het duurde dit keer maar 12 keer klikken voordat ik mijn berichtje kon plaatsen...ik kopieer het nu gewoon steeds, scheelt een hoop getyp...

heb je al een zwangerschapstest gedaan vandaag??? als je eerst een duidelijke streep had van zwanger zijn en nu een lichtere of geen meer dan weet je ookal iets meer. dat was bij mij het geval. eerst had ik een goede streep, zondag nog maar heeeeeeeel licht. dus ik wist genoeg. Maar ik kon het idd wel aan mijn lichaam merken.

laat ff wat weten??? liefs meissie!!

Nee, nog geen test gedaan. Moet werken tot vanavond 8 uur. Misschien wel een idee inderdaad. Morgenvroeg maar even proberen.
Ik las al wel op internet dat je niet altijd op de uitslag kunt tellen. Je lichaam kan nog zwanger aangeven terwijl je het niet meer bent.
Nou ja, bedankt voor de tip in ieder geval.

Yana jij ook bedankt. Kan niet reageren daarom hier bij in.
Liefs Kaly

klopt Kaly dat was bij mij dus ook het geval. Maar de streep was wel een heel stuk lichter dan mijn eerste zwangerschapsstreep, dus wist ik dat het fout was anders had ik wel dezelfde duidelijke streep gehad als eerst. je HCG is na een week uit je lichaam verdwenen. ik heb gister nog ff een test gedaan voor mijn eigen gevoel en hardstikke negatief. en mijn Mk is 1 week geleden, dus dan kan het kloppen. Mocht jou streep nog net zo dik zijn als je eerste test dan weet je dat je nog gewoon lekker zwanger bent!!!

Ik hoop dat dat zo is voor je!! veel succes met werken ik mag ook nog tot 5 uur!!
en met dit mooie weer valt dat niet mee he hahaha.

knuffels

Nou, gisteravond de test gedaan. Er staan nog steeds 2 (dikke) strepen..
Liefs Kaly

Nou Kaly ik zal zeker voor je duimen dat het goed blijft gaan!!!
Kan mer voorstellen dat je na maandag pas gerust bent,wens je veel succes!
Hou je me op de hoogte?ik duim voor je!!!!!liefs,swinnie

heeeeeee kaly!!

wat een goed nieuuws!!! nog steeds 2 mooie stepen!! nou dan ben je al iets meer gerustgesteld denk ik!! hopelijk ben je maandag helemaal gerust!! heel veel succes maar ik denk dat het wel goed is met je hoor!!!

knuffels sweety

Terug
Bovenaan