Duizelig, enkele weken later na bevalling

<p>Hoi allemaal,</p><p>Bijna 9 weken geleden ben ik bevallen van een lief klein meisje. Sinds 5 weken heb ik enorm last van duizeligheid/licht in m’n hoofd en hoofdpijn. Voor mijn gevoel, duren deze klachten al eeuwen.. Ongeveer twee weken terug had ik voor de zekerheid mijn bloed laten checken. Ik bleek geen bloedarmoede te hebben, ik kom geen ijzer tekort en mijn bloeddruk was goed. De dokter vermoed dat de klachten ontstaan door vermoeidheid. Ik heb mij daaraan overgegeven en ondanks alle uren extra slaap wat ik pak, de duizeligheid wordt niet minder.. Het zit mij enorm dwars, dat ik mij zo voel. Door de duizeligheid, heb ik de kracht niet om iets te doen buiten de deur, voor mezelf.</p><p>Zijn er dames die dit herkennen? Zo ja, hoelang bleven de klachten aanhouden?</p><p><br />Groetjes</p>
 
Ja dat kan zeker door vermoeidheid maar ook eventueel door de ruggeprik. Heb je die gehad? Dat kan soms erg lang duren die hoofdpijnen erna.
 
Ik heb inderdaad een ruggenprik gehad n.a.v. een keizersnede. Zou een ruggenprik echt duizeligheid kunnen veroorzaken, enkele weken later nog? Ik heb er nog nooit van gehoord, maar ik geloof best dat het zou kunnen ja.
 
Volgens de bloeduitslag kwam ik wel een beetje vitamine D tekort, maar volgens de huisarts kan de hoeveelheid te kort aan vitamine D niet de oorzaak zijn van mijn duizeligheid.
Deze klachten zitten mij enorm dwars.. Ik voel me zo kl*te, dat ik nog geen fut heb om iets leuks te doen.. Ik weet dat het voor iedere vrouw anders iets, maar had ik maar een idee hoelang ik hiermee 'moet' rondlopen. Dat ik toch nog een klein beetje licht zie, aan het einde van de tunnel. (Een beetje dramatisch misschien.. haha)
 
Ja ik ken meerdere vrouwen die echt lang er na nog hoofdpijn hadden na een keizersnede. Je zou het kunnen navragen. Maar wellicht is het idd gewoon van slaap tekort en moet je echt wachten tot je meisje wat langer slaapt zodat jij ook weer wat goede nachten kan pakken.
 
Terug
Bovenaan