Dun streepje sensitest extra vroeg en kruidvat 2v5

<p>DAMES HELPPP!! Hebben de zwangerschapstesten van sensitest extra vroeg en kruidvat 2v5 een voorgedrukt streepje? Normaal ben ik het helemaal niet gewend van deze testen, maar ben helemaal in de war.<br /><br />Ik had gisteren een grijze dunne streep op de sensitest extra vroeg test. Vanmorgen heb ik het met de kruidvat test geprobeerd en dit zelfde streepje zie ik nu ook op deze test. Mijn NOD was eigenlijk afgelopen maandag, maar ik denk dat mijn ei een week later is gesprongen (temperatuurmethode). <br /><br /><br /></p>
 
Kun je een foto uploaden? Dan kan ik eens kijken. Mijn eerste test bestond ook uit een soort ‘schaduw-streep’. Daarna werd hij steeds duidelijker. 
 
Kruidvat volgens mij niet hoor. Is het streepje dezelfde kleur als de controlestreep? 
 
Volgens mij issie leeg normaal. In het controlevakje verschijnt een streep en in het andere vakje alleen als je zwanger bent. Als het streepje dezelfde kleur heeft, is t raak. Als het streepje na 10 min wordt afgelezen is het resultaat niet meer betrouwbaar. Maar neem aan dat je daarvoor hebt gekeken?
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-zwangerschapstest/p/1248766 
 
Ik had ook getest met die van sensitest en er was bijna geen streep te zien. Mijn man zag niks maar ik wel. Paar dagen later weer een test gedaan die was wel donkerder maar lang niet zo donker als de controle streep! Dag daarna getest met clearblue en daar stond toch echt zwanger. Het kan dus wel!
Succes!
 
Ik had ook getest met die van sensitest en er was bijna geen streep te zien. Mijn man zag niks maar ik wel. Paar dagen later weer een test gedaan die was wel donkerder maar lang niet zo donker als de controle streep! Dag daarna getest met clearblue en daar stond toch echt zwanger. Het kan dus wel!
Succes!
 
Ik krijg het niet goed op de foto. In het echt is die een stuk duidelijker, maar zie hieronder:
 
8ahyf9.jpg
 
@lepeltje lepeltje
Ik ben een test freak hoor. Doe het iedere maand met altijd als teleurstelling als resultaat. Dit maak ik voor het eerst mee.. Daarom vind ik het extra spannend
 
Terug
Bovenaan