Dun streepje sensitest extra vroeg en kruidvat 2v5

Daar staan 2 strepen ;-). Proficiat! Zelf gebruik ik die sticks van Sensitest extra vroeg. Als je niet zwanger bent, dan blijft dat 2e streepje echt weg.
Je zal zien dat de volgende test beter zal zijn. 
 
Ik zie ook een streep! Mijn test was net zo vaag en ben nu 13 weken zwanger. Ik zou het weekend of begin volgende week een test van clearblue doen dan heb je meteen meer zekerheid..
 
 
 
Dank jullie wel!!!
Ik kon het niet laten.. Vanmorgen weer een 2v5 test gedaan. De streep kwam sneller, maar was niet bepaald donkerder van kleur.
Ik heb in februari een heftige miskraam (9w) gehad. Na 2 goede echo's kwamen we er met 12 weken achter dat het hartje was gestopt.. Ik hoop dat het dit keer wel goed zal gaan en ik over 8 maanden kan genieten van ons klein wondertje. 
 
Hey meiden, ik moest dinsdag ongesteld worden maar tot nu toe nog niets. Heb sinds zaterdag wel pijnlijke tepels en ook veel slijmverlies. Ik ben normaal altijd heel regelmatig met mijn maandstonden.. wat denken jullie, en wanneer zou ik testen?
 
Oh wat goed! Ik zou voor de zekerheid nog wel wat extra tests doen, omdat het zo licht is, maar ik denk t ook! 
Ik moet van mezelf wachten tot morgenochtend voor mijn 4e test (al 3 positief, maar voor NOD, dus doodsbang dat ik ongesteld word)
 
Terug
Bovenaan