Dunne ontlasting!

Vandaag zijn de billen beter en iets minder poepen. laat ik het zo zeggen, wel zo vaak maar minder poep erin! hoop wel dat er snel verbetering komt.
tanden zitten er nu ook aan te komen. Ze kwijlt en heeft soms van die rode wangen, oortjes rood.... tandjes o tandjes het zou fijn zijn als jullie kwamen! Want we doen nu 3 dagen melk en ze blijft toch poepen.

10e ging jullie kleine minder vaak poepen na 2 dagen???

Hoi Bloempje

Ja, bij Noah merkten wij echt wel verbetering na een dag of twee / drie. Nog niet eens zozeer bij zijn billetjes, maar wel bij de poepfrequentie.
Ik hoop voor je dat jullie ondertussen ook echt verbetering zien!

Liefs, 10e

@ 10e

Wij merken sinds een paar dagen een kleinverschil. Vooral in de morgenuren. We hopen dat dit nu doorzet. wel heb ik het idee dat het toch tanden zijn want ik heb 5 bulten in haar kaakjes ontdekt. Vamorgen eindelijk het eerste witte puntje.... we hopen dat de rest snel komt en dat het poepen minder wordt. Ze krijgt gewoon bijna alles tegelijk... vind je het gek dat ze zoveel poept??? HAHA
De billen zijn helemaal dicht! Door de zinkpasta van de dokter. Echt aan te raden! Maandag lag alles weer open en hebben we zinkpasta an de dokter gekregen. Deze zinkpasta is overigens gewoon bij de apotheek te halen. En het is een wondermiddel!!! Zo plakkerig is geen crème, echt niet!

Ik hou je op de hoogte!!!

Het gaat nu weer beter. De billen zijn helemaal opgeknapt en het poepen is terug naar 3 keer op een dag in de afgelopen 3 dagen. Af en toe nog wel een beetje dun. We hopen dat dit zo blijft. Ze poepte meestal wel 2 keer dus waarschijnlijk herstelt het zich nu. Ik ben weer begonnen met een klein beetje bijvoeding. Ze geniet er weer zo van!
vandaag heb ik de uitslag van het kweekje gekregen: niets aan de hand. We gaan er vanuit dat het van de tanden komt.... hopelijk komen die gauw.

xx

@10e

Hier is de rust aardig terug! Wij zijn opgelucht. Het heeft zich nu mooi hersteld. Hopelijk blijft het zo! Ik vind het best spannend.... heb het idee dat ze van de een op de andere dag ineens weer kan gaan poepen. Maar gisteren deed ze het maar twee keer.... neit te geloven!
Bedankt voor je tip: hier heeft het ook geholpen!

xxx

Terug
Bovenaan