Dunne ontlasting!

Het klinkt als tandjes krijgen ... weet niet hoeveel tandjes Lois nu heeft maar Fabienne heeft er 8 en is van 11-09-2008. Niet dat je dit nu kan vergelijken ... de een is sneller in kruipen en de ander in babbelen etc etc.

Dat bobbelige heb ik vaker gehoord en dan komen er meestal tandjes dus laten we het ... hopen ... Dan is het allemaal niet voor niets geweest.

Ik heb eens horen zeggen dat als kindjes koortsig zijn, ziekjes zijn of wat dan ook dat dit goed is voor hun weerstand. Ik vond het eigenlijk een best logische reactie waar ik vaak aan denk in dagen dat het allemaal wat minder makkelijk gaat, je aan huis gekluistert zit enzevoorts.

Hoe moet dat straks met de kiesjes ??? Dit schijnt ook best pijnlijk en langdurig te zijn ... Nog meer poepbroeken?

Groetjes Esther
 
Ha Esther,

Vanmorgen superblij met haar billen. Het zag er 10 keer beter uit, maar om 9 uur 1 poepbroek die ik niet direct heb opgemerkt en dus even heeft gezeten.... weer meer kapot. Je moet er echt constant bij zijn....
Het kwijlen en bijten is hier echt niet normaal. Hopelijk komen de tanden nu snel..

xx..
 
Terug
Bovenaan