Duo kinderwagen of niet?

<p>Hey dames </p><p>vraagje ik heb een zoontje en die is nét twee als het broertje/zusje geboren word. Nu zit ik (ja nu al haha) in een dilemma wat we moeten doen. We hebben een kinderwagen maar daar kan echr helemaal géén meeloop plankje aan vast gemaakt worden. Ook universele plankjes passen niet op onze kinderwagen, ook niet met een extra adapte. Echt onwijs krom. <br /><br /></p><p>Nu kan ik de baby in een draagdoek dragen en m’n zoontje in de kinderwagen. Óf een duo wagen kopen...maar die zijn best prijzig. Wel hebben we nog een losse buggy. Dus als we met met z’n alle weg gaan is het zo opgelost. Iemand ervaring ermee of tips? <br /><br /></p><p>Vind het fijn en leuk om andere te verhalen te horen hihi. </p>

Hier was de oudste 21 maanden toen haar zusje geboren werd.
Aan onze wagen kan wel een plankje. Die hebben we dus gekocht. Dat gaat prima, maar meestal wil ze toch zelf lopen of op de loopfiets. Dus we gebruiken m eigenlijk alleen als ze echt ver moet lopen en moe wordt. We zouden ook wel zonder plankje kunnen! 
Ik ben blij dat ik geen duowagen gekocht heb. Met 2 jaar worden ze ineens zo groot en mijn dochter wil echt niet meer in de wagen zitten. Alleen als mijn man en ik samen op pad gaan en we gaan ver wandelen, kunnen we haar omkopen met een snoepje om in de buggy te gaan ;) 
Verder loopt ze dus vooral veel zelf en ze racet op haar loopfiets. Gaat prima zo, ritjes naar de supermarkt, bakker, speeltuin!

Ooo top! Onze zoon loopt nu al erg goed dus verwacht ook dat het niet heel nodig zal zijn. 

Zelf neig ik ook naar geen nieuwe wagen. Het is allemaal al prijzig zat en ben idd bang dat onze zoon meer zal gaan lopen. 

Het is ook heel persoonlijk denk ik... sommige moeders hebben er wel één en kunnen echt niet zonder.
Maar ik vind het heerlijk als mijn dochter voor me uit racet op haar fiets. Al moet je wel je tijd nemen voor een ritje naar de supermarkt nu, in een duowagen kun je lekker doorstappen maar met een slenterende peuter naast je gaat het niet altijd even snel ? Maar ach, dan is de ochtend ook weer gevuld ;) 

Mijn oudste dochter is nu 16 maanden en de jongste een week dus wij hadden hetzelfde! Wij hebben een zitje van Just Sit gekocht. Misschien is dat ook wel wat voor jullie als hij op jullie wagen past? 

Hii,
Ik heb zelf wel een duo wagen aangeschaft via marktplaats een phil en teds. Heelr handig want ik beval over 2 weken en dan is me jongste 14 maanden. 
Uiteindelijk kan je die kinderwagen ook voor 1 kindje te gebruiken. Dus dat is wel zo handig.
Je zegt dat je kindje net 2 is ik zou persoonlijk zelf wel een duo wagen aanschaffen. Maar dat is mijn mening.
Succes ermee

Mijn dochter was 19 maanden toen dr zusje geboren werd. Heb er ook over getwijfeld, maar ik heb nu eigenlijk altijd de baby in de draagzak en mn oudste dochter in de wagen. Mn dochter vindt lopen heel leuk, dus meestal rent ze vooruit. Als mn man en ik samen wandelen, kan de baby in de bak en mn oudste dochter lopen of ip de fiets. 
Ik mis een duowagen totaal niet. 

Terug
Bovenaan