Duo kinderwagen

<p>hoi allemaal,</p><p> </p><p>de titel zegt het al: ik ben op zoek naar een duo kinderwagen! Eentje waar mij dreumes in past maar ook eentje waar in aug mijn baby in past.</p><p> </p><p>heb al het internet doorzocht, maar ik zie vooral hele dure van 1200 euro. Natuurlijk heeft niet iedereen zomaar 1200 euro, dus ik vroeg me af of iemand misschien een goed merk kent? Mijn budget is 800 ongeveer. De kinderwagen moet beetje klein, geen grote brede kinderwagen, en het liefst eentje waarbij de zitjes boven elkaar zitten.</p><p> </p><p>iemand tips?</p>

Ja, wij hadden precies hetzelfde "probleem". Wij zijn gegaan voor de Nuna demi grow. Fantastisch ruime, degelijke kinderwagen en wij hebben hem nieuw gekocht voor ongeveer 900 euro zo uit mijn hoofd maar dat zou ik even na moeten kijken. Nu nog in gebruik met alleen ons meisje van 11 maanden. Krijg zo vaak te horen van mensen dat het ze zo'n mooie, ruime en vooral hoge kinderwagen vinden! Ben heel benieuwd hoe het straks gaat met onze baby erbij die we over 1,5 maand verwachten. In de winkel zag de wagen er in ieder geval nog steeds ruim uit als duowagen. Hij is tevens makkelijk in te klappen, natuurlijk niet zo compact als een gewone kinderwagen maar het valt mij niks tegen. Hiervoor hadden wij de bugaboo fox (als je het mij vraagt het neusje van de zalm qua comfort en compactheid) maar wij zijn nu zeker zo blij met onze nieuwe wagen! 

Wij hebben hem bij van asten babysuperstore besteld en ik zie hem er nu op de site weer op staan voor 849,99. Wel goed in de gaten houden, de prijzen veranderen super snel doordat iedereen bijna laagste prijs garantie bied! 

wij hebben de quinny hubb. de wagen is niet zwaar en ook te gebruiken als er nog maar 1 kind in zit. ook niet breed. en een groot boodschappenmand onderin.

Terug
Bovenaan