Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
wij hebben de city select baby jogger. voor dreumes en baby. deze kan je ook voor 1 kind gebruiken
inklappen met 1 beweging en past achterin mijn fiat Panda?
Hi allemaal bedankt voor jullie reacties! @WR die kende ik nog niet, heb net meteen op internet gekeken en die ziet er eigenlijk heel goed uit!
Ik vind het niet erg om een beetje boven mijn budget te gaan, maar 1200 euro en andere prijzen die ik soms zie voor een kinderwagen, vind ik wel heel veel .
Easywalker harvey. Compleet als duowagen rond de 800 euro. Je heb ook de harvey2. Voor deze wagen gekozen omdat hij goed uit de test kwam en heel makkelijk in elkaar te klappen is
Als je mij bedoeld:
https://www.vanastenbabysuperstore.nl/kinderwagen-nuna-mixx-aspen?gclid=CjwKCAjw27jnBRBuEiwAdjQXDGZHbypU1bnwfLk1TS7reg8zZGYCzaUCEExalnKGelDW-2kRzyfw6RoCOC0QAvD_BwE
Als je mij bedoeld bij babyveilig kan je hem nu als complete set bestellen voor 699 euro moet je alleen nog de Extension set erbij kopen a 125 euro om hem als duo wagen te gebruiken