duo wagen of niet tips welke dan?

hoi hoi

vraagje ik was me aan het bedenken ik heb al een dochter ze zal wel 3 jaar zijn als de baby komt.
ik wil denk ik graag een duowagen want zo`n plankje lijkt me niet handig (ik ben erg klein en loop dicht op de kinderwagen geen plekje voor iets anders)
en ik wandel wel veel met de wagen en me dochter naar dorp en naar bos etc
ze wil en kan ook niet altijd zo ver lopen en ik wil ook wel dat ze kan zitten als ik aan shoppen ben haha soms wel handiger en effectiever he

wat doen jullie of hebben jullie gedaan?
en tips welke wagen fijn is? denk dat achter elkaar super zwaar loopt namelijk maar langs elkaar dan kom je de wibra en kruidvat etc niet door denk ik

ben benieuwd naar jullie ervaringen

kus

Ik heb idd ook over een duo wagen gedacht. Als onze kleine er is is onze zoon 2 jaar en 2 maanden. Maar denk niet dat ik 1 ga aanschaffen. ik denk dat voor ons zo'n plankje wel voldoende zal zijn. Maar daar moet ik het nog maar eens over hebben enzo...

Bij ons was ons middelste dochter bijna 3 en ik had ook een plankje, vond het niet altijd even handig maar ze leerde wel sneller grotere afstanden te lopen en als ze dan moe was, ging ze even op dat plankje....

Mijn zoon wordt over 5 weken 3 jaar en hij loopt nu ook al best veel. De laatste 2 maanden heeft hij bijna niet meer in de wagen gezeten. Dus de wagen is nu weer terug omgebouwd en er komt geen plankje.

Gr. Peet (dec. mama)

Ik lees met je mee.....Ben wel heel nieuwsgierig. Ik zie dat die ukkies best goed kunnen liggen achterin....Maar goed, eigenlijk wilde ik zelf ook wel het wandelen flink gaan stimuleren (tegen die tijd dat hij loopt, want dat doet hij nog niet)
Ik ga er wel eentje via Marktplaats scoren.

Ik zou t niet doen. Hier was de oudste net 2 toen zn broertje werd geboren. Geen duo wagen gehad. Je duwt jezelf 3x in de rondte en 9 van de 10x willen ze er niet meer in. Ik had de jongste in de wagen en de oudste op zn fietsje, touw eraan om af en toe voort te helpen maar ging prima. En als we echt een dag ergens heen gingen ging de oudste in de buggy. Nu is de jongste net 3 en als we ergens heen gaan, gaat de buggy mee. Maar de oudste van 5 is degene die erin zit.

Mocht je toch willen omdat je vaak alleen op stap gaat, dan zou ik kiezen voor een fietskar waar zo'n duwstang aan zit. Dan kun je vanaf dag 1 overal naar toe, ze duwen licht en ze passen er ook in als ze straks 4 en 2 zijn. Succes met je beslissing!

Hoi Toen mijn tweede kwam was de eerste 2,5 jr. Hij had toen een loopfiets en ging overal mee naar toe op de loopfiets. We hebben daar wel flink op geoefend voor de beeb kwam, maar het was de moeite meer dan waard. Mee naar de stad Utrecht? Geen probleem! Mee over het station, ook. Bos en winkelcentrum zijn dan helemaal geen probleem. En goed voor de energie:)

Dat is dus mijn tip, een loopfiets van Puky! Superdingen!

Terug
Bovenaan