duo wagen of niet tips welke dan?

Ik breek effe in. Tussen mijn zoontjes 14 maanden. Ik heb wel geteld 1 keer gebruik gemaakt van de duowagen. Vond het helemaal niks. Heb toen een antieke wagen gekocht met een stoeltje bovenop. Daar heb ik wel veel gebruik van gemaakt. Daarnaast hadden wij een 2e wandelwagen via marktplaats gekocht. Voor als we met 2 volwassenen op pad gaan. Ook vond ik het handiger als je met 1kindje op pad moet. Dat is bij ons door ziekenhuisbezoeken veel gebeurd. Ik heb nu wel een mooie duowagen gezien. Die is heel smal. Ben hard aan het sparen. Hij heet mountain buggy duet. Ook een bugaboo donkey zou makkelijk zijn. Maar dan moet je een flinke portemonnee meenemen.

o dank je voor de reacties,
we hadden van de week een baby op bezoek en toen gingen we wandelen en naar dorp (baby in demi dr wagen) maar dat was geen succes demi wou zeg zitten op geven moment was ok moe en ik zelf vind het toch wel makkelijk in dorp om haar af en toe te laten zitten (kan je doorlopen :p) en aangezien ik straks zonder baan zit en dus me auto zal moeten weg doen zal ik veel te voet en op de fiets moeten doen (alleen fietsen kan ik minder goed i.v.m pijn in me heup)
wil denk ik toch graag een duo wagen
heb ook de moutain buggy duet op oog, wil deze bij babydump testen of hij zo zwaar duwd
zit alleen met de prijs in me maag haha heb eigelijk niet zo veel butget ervoor maar ja misschien heb ik geluk op marktplaats.

kus

Ik kom even meespieken vanaf het Juli forum....Onze oudste was 2,5 toen onze dochter kwam. Wij hebben de duowagen van Easywalker gekocht (via marktplaats) en geen seconde spijt van gehad! Inderdaad, voor de langere wandelingen naar het dorp en heerlijk het bos in met de hond. Het is ECHT een aanrader als je voor een duo wagen wilt gaan.... Onze 3e komt begin juli, de 2e is dan bijna 2 dus we gaan zeker de wagen weer gebruiken. Misschien dat ie zelfs van de week nog van zolder wordt gehaald om naar de kerstmarkt te gaan, de oudste kan veel lopen, maar op zulke momenten is de mogelijheid om te kunnen zitten voor hem toch ook wel erg fijn. Succes met je keuze!

Ohja, met de breedte kom je in vrijwel alle winkels prima uit! Hij is maar een paar cm breeder dan onze Maxicosi Mura 4wieler. En de Easywalker loopt veel lichter en makkelijker dan de Mura!

Terug
Bovenaan