duo wagen

hoi hoi...ik heb een probleempje..ik wil ,of het lijkt me heeeeel handig om een duowagen aan te schaffen,al dan niet via marktplaats...vindt manlief dit weer zonde van het geld..moet maar eens zeggen dat er een externe harde schijf voor weinig is...pppfff.nicky zit nu nog op het stoeltje op de kinderwagen,maar gezien dat kay er bijna uit uit groeit..kay moet dan in de wandelwagen,maar als ik in mn eentje weg zou gaan....een plankje vind ik nu niet echt een oplossing..liefs,karin

hoi Karin

Ik heb me ook een duo wagen gekocht van het merk kees (zitjes achter elkaar) ik vindt hem ideaal.
Dean is nog te klein voor een heel stuk alleen te lopen. en aangezien er voor mijn kinderwagen geen plankje bestaat (quinny buzz) heb ik die verkocht en daar de duowagen voor gekocht via marktplaats.
De duowagen die ik heb gekocht was maar 2x gebruikt, dus als nieuw.
succes met de oplossing zoeken

groetjes Danielle

hoi danielle...ik heb de stoute schoenen aangetrokken..ik ga vanavond ff kijken ,bij iemand van marktplaats..een duowagenachter elkaar.Hel lijkt me zo ideaal ja.deze wagen is ook zogoed als nieuw..zo kan ook de kinderwagen die straks wordt omgebouwd bij mn ouders blijven staan.groetjes,karin

hoi danielle...ik heb de stoute schoenen aangetrokken..ik ga vanavond ff kijken ,bij iemand van marktplaats..een duowagenachter elkaar.Hel lijkt me zo ideaal ja.deze wagen is ook zogoed als nieuw..zo kan ook de kinderwagen die straks wordt omgebouwd bij mn ouders blijven staan.groetjes,karin

Ik heb ook een duowagen (zitjes achter elkaar), dit ook omdat de middelste nog lang niet altijd heel lange afstanden kan lopen en de belangrijkste reden: nog niet goed genoeg luistert om goed met mij mee te lopen hahaha. En dat is wel zo handig als je even boodschappen gaat doen, of zo.
Je krijgt er zeker geen spijt van. Ik heb voor de jongste zo'n ligbak bijgekocht, kan ze achterin lekker liggen (past nog steeds, ze is nu 8,5 maanden). Weet even niet hoe oud jouw jongste is...
Groetejs, Noor

Ik heb ook een duowagen (zitjes achter elkaar), dit ook omdat de middelste nog lang niet altijd heel lange afstanden kan lopen en de belangrijkste reden: nog niet goed genoeg luistert om goed met mij mee te lopen hahaha. En dat is wel zo handig als je even boodschappen gaat doen, of zo.
Je krijgt er zeker geen spijt van. Ik heb voor de jongste zo'n ligbak bijgekocht, kan ze achterin lekker liggen (past nog steeds, ze is nu 8,5 maanden). Weet even niet hoe oud jouw jongste is...
Groetejs, Noor

hoihoi

toevallig heb ik afgelopen vrijdag een duobuggy gekocht via mp
ook de zitjes achter elkaar en ik ben er heel blij mee
het is wel ff wennen met lopen maar daarna is t echt genieten
kan eindelijk lekker zelf met mijn meiden weg zonder te tillen of politieagentje te spelen

liefs maurilla

Terug
Bovenaan