duo wagen

Zeker doen zo'n duowagen!! Ik heb er 1 (achter elkaar) en maak er al vanaf Lukas zijn geboorte dagelijks(!) Alkmaar mee onveilig! Geen idee waar ik zonder mijn karretje zou zijn!

Succes met zoeken!

X Trudi

OOk ik heb een duo wagen de ZOOM DUO van ABC DESIGN. Hij was wel erg duur maar Zilvian en Zifjon konden vanaf dag 1 samen in de wagen en ik kom echt overal. Deze wagen kan je heel klein opklappen en is net zo smal als een gewone enkele kinderwagen.

Een duo wagen naast elkaar heb ik ivm de breedte niet gedaan. Hij rijdt echt heerlijk en heeft een echt bak en geen nestje. Dit vond ik belangrijk aangezien Zilvian hartje winter is geboren. Ook kunnen beide zitjes helemaal in lig stand. Als Zilvian straks uit de bak is kunnen ze naar elkaar kijken of als een treintje zitten of rug aan rug. Hij is echt IDEAAL. google maar een op de zoom duo en je zal veel info vinden. nadeel is het prijskaartjj. Zag hem wel op marktplaats voor 500 euro ipv 900 nieuwwaarde. Maar ik vind het dubbel en dwars waart.

p.s elke dag krijg ik minimaal 2 reacties op me wagen en de vraag waar ik hem gekocht heb erg leuke bijkomstigheid.

Terug
Bovenaan